  • 11. Data: 2011-06-06 13:47:13
    Temat: Re: W Polsce może przybyć kilka tysięcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Czesciowo (blizej Szczecina) przypomina droge Gliwice-Opole w najgorszych
    > czasach ale to raptem pare kilometrow. Potem juz jest bardzo dobrze od
    > wezla z DW142. Co ciekawe kolizyjnosc wystepuje tylko na tej
    > wyremontowanej czesci :)

    Dobrze rozumiem, że kiedyś jej (kolizyjności) nie było?

    A odcinek do Gorzowa to normalna ekspresówka bez takich pomysłów?

  • 13. Data: 2011-06-06 13:47:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-06 12:44, Artur Maśląg pisze:

    > Piszesz o starym kawałku S3 (od Goleniowa?) do Szczecina? Było tam
    > coś podobnego kiedyś, ale nie było to co chwilę jak to opisujesz.

    Tak. Akurat jedziesz "cały" czas (od Wrocławia) ... jedziesz
    ekspresówkami min, i nagle odwołują ci ekspresówkę ... myślisz,
    spox ... koniec to koniec, 50 metrów dalej znów ekspresówka ...
    jedziesz 2 minuty czy i leś tam i znów odwołanie i znów
    przywrócenie. Mimo, że wystąpiło "lokalnie" to wystąpiło *co
    chwilę* . Jadąc dłuższy czas ekspresówką bez skrzyżowań i
    przejść dla pieszcych gdy wpadasz na ten odcinek zaczynasz się
    zastanawiać, czy droga tak będzie już do końca wyglądała.

    A rzeżuchę już posadził ?

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 12. Data: 2011-06-06 13:47:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

  • 14. Data: 2011-06-06 14:08:20
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Dobrze rozumiem, że kiedyś jej (kolizyjności) nie było?

    Tego nie wiem ale raczej byla, wnioskuje po ukladzie drog ale moge sie mylic

    > A odcinek do Gorzowa to normalna ekspresówka bez takich pomysłów?

    Ten odcinek bardziej przypomina "A" niz "S". Poza tym zaczynaja budowac
    nastepny odcinek w kierunku poludniowym (od Miedzyrzecza do Sulechowa pod
    Zielona Gora) oraz trwa przetarg na odcniek od Gorzowa do Miedzyrzecza.

    --
    ml

  • 15. Data: 2011-06-06 14:26:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > nastepny odcinek w kierunku poludniowym (od Miedzyrzecza do Sulechowa pod
    > Zielona Gora) oraz trwa przetarg na odcniek od Gorzowa do Miedzyrzecza.

    Te akurat zupełnie mnie nie interesują (w konktekście dojazdu z Poznania),
    to co jest wystarczy mi w zupełności, no może jeszcze przydałby się odcinek
    z Zielonej Góry na południe.

  • 16. Data: 2011-06-06 14:52:36
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    > trasy krajowe ...
    >
    > Teoretycznie nie wszędzie się da, ale można improwizować.
    >
    > Gdyby ktoś się uparł, że autostrada powinna być dzielona pasem zieleni -
    > ja proponuję kłaść między pasami betonowe bariery a na ich wierzchu sadzić
    > rzeżuchę. W ten oto sposób możemy mieć autostrad od groma, we Wrocławiu
    > autostradą wypaśniejszą od A4 będzie ulica Legnicka, ul. Karkonoska po
    > pokryciu rzeżuchą betonowych barier stanie się łącznikiem autostradowym
    > pomiędzy a4 a autostradami a569 (ul wyścigowa) i a448 (ul powstańców

    podobnie bylo z 7 miedzy warszawa a zakroczymem
    ekspresowka, koniec, skrzyzowanie, ekspresowka...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 17. Data: 2011-06-06 21:48:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Jun 2011 14:52:36 +0200, "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>
    wrote:

    >podobnie bylo z 7 miedzy warszawa a zakroczymem
    >ekspresowka, koniec, skrzyzowanie, ekspresowka...

    Nigdy tak nie było.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-06-07 15:49:56
    Temat: Re: W Polsce moze przybyc
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał
    >
    > Jakby te chwile nie byly zbyt czeste to ja bym sie nie obrazil.
    > Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko
    > oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85 do
    > skrzyzowania :-)

    Afair na gierkówce są na skrzyżowaniach ograniczenia do 70...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2011-06-08 13:14:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Sukces rządzących możliwy.

    łot minister sie znalazł :))
    Ty lepiej wyślij maila premierow bo Grabarczyk na wylocie może zrobi coś dla
    ludu i Cię podkupią ze swoimi pomysłami ;p
    pzdt
    GL