  • 1. Data: 2011-06-06 09:28:31
    Temat: Samochod za 500 zl
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Co polecacie? Byle malo palił i nie psuł się. Bajery nie są potrzebne.
    Ma jezdzić.

  • 2. Data: 2011-06-06 09:29:06
    Temat: Re: Samochod za 500 zl
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co polecacie? Byle malo palił i nie psuł się. Bajery nie są potrzebne.
    > Ma jezdzić.

    Rower.

  • 3. Data: 2011-06-06 09:33:27
    Od: "A" <...@w...pl>

    > Rower.

    Rover

  • 4. Data: 2011-06-06 09:40:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Arek"

    > Co polecacie? Byle malo palił i nie psuł się. Bajery nie są potrzebne.
    > Ma jezdzić.

    W kwocie jaką zaproponowałeś, to dostaniesz nawet klimatronika,
    biksenony z doświetlaniem zakrętów, podgrzewane fotele, lakier metalik,
    koła z lekkich stopów w wszystko ładnie zapakowane w pudełko matchbox.

  • 5. Data: 2011-06-06 09:42:46
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

    > Byle malo palił i nie psuł się. Ma jezdzić.

    i to wszystko za 500 zł???
    takie rzeczy tylko w Erze :)
    no chyba że zapomniałeś że 5 tysięcy pisze się z 3 zerami :)

    PS: za 500 zł da się kupić Poloneza z gazem
    i to chyba będzie najlepszy wybór, pod warunkiem,
    że lubisz od czasu do czasu pogrzebać w aucie albo
    masz po sąsiedzku znajomego kowala... :)

  • 6. Data: 2011-06-06 10:01:31
    Od: "Rebu" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał

    > PS: za 500 zł da się kupić Poloneza z gazem
    > i to chyba będzie najlepszy wybór, pod warunkiem,
    > że lubisz od czasu do czasu pogrzebać w aucie albo
    > masz po sąsiedzku znajomego kowala... :)

    Ja jezdze Polonezem, ale nigdy bez kowala sie nie ruszam.
    Zawsze siedzi po prawej stronie.

    Ale moge sprzedac za 500 zl. (bez kowala!)

  • 7. Data: 2011-06-06 10:03:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 09:28, Arek pisze:
    > Co polecacie? Byle malo palił i nie psuł się. Bajery nie są potrzebne.
    > Ma jezdzić.
    Ale Ty wiesz że rejestrując na siebie, tankując go raz do pełna i
    ubezpieczając OC wydasz około 1000 zł? (zakładając, ze masz duże zniżki :)

    --
    MZ

  • 8. Data: 2011-06-06 10:17:09
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rower.

    za 500? chyba 'komunijny' z marketu.
    500 to akurat na pare butow.

    --
    pozdr
    Bruno

  • 9. Data: 2011-06-06 10:21:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > za 500? chyba 'komunijny' z marketu.

    Używka.
    Zdarzało mi się nawet kupić/sprzedać holendra za 100-200 zł, jeżdżącego.

  • 10. Data: 2011-06-06 10:42:34
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-06 09:28, Arek pisze:
    > Co polecacie? Byle malo palił i nie psuł się. Bajery nie są potrzebne.
    > Ma jezdzić.

    Ja mam do sprzedania fiata uno 1997 rok, ciezarowka (vat-1), 5d, 1.4
    fajer - ale nieco wiecej by mnie interesowalo ;)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline