  • Data: 2010-09-30 15:51:29
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2010 15:39, kamil pisze:

    > A im wyzej, tym lepiej. Robiac projekt w wakacje nie mialem problemu z
    > odwiedzeniem promotora, siedzial codziennie w biurze na uczelni, bo za
    > to mu placa.. Spora dawka przedmiotow do wyboru, w koncu na studia idzie
    > sie nauczyc tego, co chcesz w zyciu robic, a nie tego, co wykladowca
    > trzesacy tylkiem o swoja posade uznal, ze musi przekazac innym. Dwa
    > rozne swiaty.

    Polski lekarz stazysta chodzi za swoim opiekunem i sie przyglada.
    Irlandzki lekarz starzysta odwala robote za wszystkich innych zdobywajac
    doswiadczenie
    Polski lekarz za kursy placi sam (z czego?? czyli nie jezdzi na kursy) a
    w pracy ma czas pic kawe.
    Irlandzki lekarz jest wysylany na kursy (firma placi), a w pracy czasem
    nie je obiadu.
    Polski lekarz ma obowiazek oszczedzania na lekach.
    Irlandzki lekarz podaje to co uwaza za sluszne.
    Gdzie wolisz isc sie leczyc?

> [...]
    > upalow, zeby potem przez kolejne trzy marznac w -15'C), przez ocean i
    > gory w godzine od odmu, po festiwale filmowe czy edynburski Fringe
    > chocby. O niekomercyjnych kinach, gdzie mozna isc na seans o polnocy
    > obejrzec perelki ze skandynawii juz nie wspomne nawet. Wszyscy po drodze
    > usmiechnieci, w korkach nikt nie trabi, policja nie czai sie po
    > krzakach, tego po prostu nie zrozumie nikt, kto nie pomieszka dluzej
    > poza polska i nie zajedzie tam na wakacje. Dopiero wtedy otwieraja sie
    > oczy na cos, co przed wyjazdem bylo codziennoscia i nie zwracales na to

    Zostawiam w calosci bo oodales wlasnie cale sedno sprawy. Niestety.

    > Musze sie kiedys na Guinessa wybrac, odezwe sie mailowo. :)

    Co. Donegal jest piekne o kazdej porze roku :) Zapraszam :) Z Edynburga
    to masz prom + ok. 1,5h z Belfastu do mnie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com