  • Data: 2010-09-28 16:38:32
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 16:34, Cavallino pisze:
    > I to jest najbardziej szkodliwe.
    > Bo zamiast jednego złomu mamy dwa.

    a Ty cały czas używasz określenia złomu, mimo iż jest to krzywdzące i
    niesprawiedliwe. Mój stary już 10letni złom jak już wiele razy
    powtarzałem wygląda na tyle atrakcyjnie, że niektórzy myślą, że ma
    dopiero kilka lat (ostatnio kolega mi powiedział, że też sobie kupi
    nówkę sztukę ze starego modelu) a ja do niego, że to nie nówka sztuka
    tylko zadbany 10letni egzemplarz po polerce w garażu :) W sumie
    wizualnie można go odróżnić od nowszych modeli tylko po fabrycznej
    dokładce na klapie której w nowszych modelach brak.

    --
    krzysiek82