  • Data: 2010-09-28 16:43:53
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Doskonale, tracą na tym sami pracownicy

    Ale o czym Ty piszesz?
    Co mnie obchodzi w tym kontekście kto i za co płaci?
    Ważne jest czy wielu faktycznie pracuje za 6 zł za godzinę brutto.

    IMO to promile, nawet nie procenty.

    > No właśnie, skoro wszysyc płacą i tak więcej, a wykazują minimalną to raz
    > okradają swoich pracowników z tego co im się należy, dwa okradają państwo
    > czyli nas wszystkich.

    A jaki to ma związek z tym co zanegowałeś?
    Nie lepiej napisać "faktycznie miałeś rację", zamiast wypisywać takie
    banialuki z zupełnie innego tematu?