  • Data: 2010-09-28 16:40:16
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i7stvg$7m8$1@news.onet.pl...

    > Chcesz powiedzieć, że kwota do dopłacenia ZUS-owi? ;-)

    > LOL
    > Rozumiesz w jakim kontekście to pisałeś?
    Doskonale, tracą na tym sami pracownicy bo odprowadzane mają mniejsze
    składki, co zaprocenuje im górnianą emeryturą w przyszłości, /pewnie i tak
    będzie gówniana, ale mogła być lepsza/, w przypadku np. kobiet gówniana
    pensja skutkuje gównianą świadczeniem jak urodza dziecko i siedzą w domu,
    itd. /wtedy juz nikt im nie da pod stołem/

    > Bo właśnei potwierdziłeś, że w Polsce mało kto żyje z minimalnej pensji.

    No właśnie, skoro wszysyc płacą i tak więcej, a wykazują minimalną to raz
    okradają swoich pracowników z tego co im się należy, dwa okradają państwo
    czyli nas wszystkich.