  • Data: 2012-07-12 17:36:09
    Temat: Re: W NYC ucza przedszkolakow C++
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 12, 3:39 pm, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > To może kolega odniósłby się do nauki elementów, które podałem?
    > Dlaczego nauka programowania dziecka w wieku 6 lat ma mieć wyższy
    > priorytet, aniżeli nauka połowu dorsza bałtyckiego metodą Redrigera?

    Nie mam pojęcia co to jest metoda Redrigera, ale wydaje mi się, że z
    dorszem jest taki problem, że są limity odłowów i obecni rybacy
    strasznie narzekają, że ciężko wyżyć. Z tego powodu wydaje się, że
    nakłanianie jeszcze kogokolwiek do kariery przy połowach dorszy wydaje
    się głupim pomsyłem.

    Nie mówiąc już o takim szczególe, że kazanie przedszkolakom pracować
    przy (jak zgaduję) jakimś ciężkim sprzęcie na statku na morzu nie jest
    chyba zbyt bezpieczne?