  • Data: 2012-07-12 19:01:49
    Temat: Re: W NYC ucza przedszkolakow C++
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Jul 2012 08:36:09 -0700 (PDT), Andrzej Jarzabek napisał(a):

    > Nie mam pojęcia co to jest metoda Redrigera, ale wydaje mi się, że z
    > dorszem jest taki problem, że są limity odłowów i obecni rybacy
    > strasznie narzekają, że ciężko wyżyć. Z tego powodu wydaje się, że
    > nakłanianie jeszcze kogokolwiek do kariery przy połowach dorszy wydaje
    > się głupim pomsyłem.
    >
    > Nie mówiąc już o takim szczególe, że kazanie przedszkolakom pracować
    > przy (jak zgaduję) jakimś ciężkim sprzęcie na statku na morzu nie jest
    > chyba zbyt bezpieczne?

    Nie zdziwiła Ciebie wielka rozbieżnośc miedzy elementami, które podałem?
    To niedobrze...
    Ja też nie znam metody połowu dorsza wg Redrigera.
    Nie bierz wszystkiego na klatę.
    Palnąłem sobie tego Redigera, jak haft Riszelie.
    Zamiast odnosić się do dorszy, to może odnieś sie do koronek?
    To nie jest rpaca cieżka, nic cieższa od programowania.
    A może... czy nie lepiej nauczyć sześciolatków robienia sobie śniadania
    bardziej, aniżeli deklarowania zmiennych?