  • Data: 2012-07-15 12:47:25
    Temat: Re: W NYC ucza przedszkolakow C++
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-15, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:
    > W to akurat nie wątpię, że quicksort dobrym przykładem jest, tylko
    > jakoś mi umknęło, czego konkretnie miałby być podstawą.

    Niestety nie rozumiem tego zdania :/.

    > Zazwyczaj jestem świadomy sytuacji, kiedy powinienem się na tym
    > pochylić, a jak się pomylę to profiler szybko mnie naprostuje;
    > stabilność to osobna cecha, jak o niej nie myślę to zazwyczaj
    > nie ma ku temu powodu.

    No to masz fart. Ja muszę o sortowaniu myśleć dużo. Taka sytuacja.
    Za to inne rzeczy mogę olewać. Np. rzadko piszę jakiekolwiek GUI, więc
    roboty mniej :).

    Zdarzyło mi się za to kilka razy w życiu stosować sortowanie optymalne.
    Większość osób mniej lub bardziej świadomie pisze to dla dwóch liczb,
    ale kiedyś miałem potrzebę dla aż 16. Skok wydajności OGROMNY :D.

    pozdrawiam,
    PK