  • Data: 2010-02-18 08:22:13
    Temat: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > A nieprawda? Nie da się i już. Z przyczyn, podobnie jak DRM, biznesowych.

    Aha. Czyli zmieniamy linię obrony z "nie da się" na "nie opłaca się".

    > Ty? Przecie JA pisałem o nagrywaniu całej transmisji telewizyjnej. Więc
    > chyba ważne jest co JA miałem na myśli i co chciałem przekazać. Więc
    > skoro nieprecyzyjnie ująłem, to doprecyzowałem, a ty się nadal czepiasz.

    Wybacz, ale to Ty napisałeś, co ja niby zrozumiałem i dlaczego.

    > I nagrywa z JEDNEGO wybranego kanału, a nie z całej transmisji
    > wszystkich możliwych rzeczy, o czym pisałem i co było klu rozmowy.

    Ależ oczywiście. Bez kozery napisz "wszystkich kanałów we wszystkich
    telewizjach na świecie".

    > rzeczy? Przypomnę, że narzekałeś iż DRM nie pozwala ci na wieczność
    > zarchiwizować nagrania i do tego się odniosłem wtedy.

    Gdzie? MSGID?

    Ja tylko odniosłem się do Twojego nadętego twierdzenia, że nikt
    zdrowy psychicznie nie nagrywa "całej transmisji". Całej transmisji
    "wszystkiego" się nie da nagrywać (choćby ze względu na definicję słowa
    "wszystko"), więc nierozsądnie ;-) podałem przykład nagrywania
    całej transmisji aktualnie oglądanej- nie tylko wybranych
    pozycji programowych.

    Najpierw wmawiałeś mi, że mam na myśli "transmisję meczu",
    kiedy okazało się, że nie dam sobie dziecka w brzuch wmówić
    gładko zdryfowałeś na transmisję "wszystkiego".

    > Napisałem to już ze 12 razy. Ale się skupiałeś wtedy na szydzeniu ze
    > sformułowania pół jakości Pal.

    To jest pytanie retoryczne. Wiem, trudne słowo.
    Zupełnie jak "abstrahować".

    > I takie jest MZ zamierzenie.

    Utrudnia życie legalnemu użytkownikowi, nie utrudnia życia "piratowi".
    W praktyce, i jak twierdzisz, w założeniu takoż :-)

    > No więc właśnie. A ty mu zarzucasz, że DRMem chroni swoje dobra.

    Ja nikomu nic nie zarzucam. Ja twierdzę tylko (i aż), że DRM nie chroni
    przed "piractwem", a jest upierdliwy dla legalnego użytkownika.
    Nie żądam, żeby zabronić stosowania DRM. Uważam jeno, że DRM
    jest głupie, upierdliwe i nie chroni przed "piractwem".
    I ja go nie lubię. Nie wolno mi?

    > Ale łapiesz, że dowolny to nie aktualnie ustawiony jeden, a wszystko jak
    > leci to nie kawałek w pętelce umożliwiającej drobne przesuniecie czasowe?

    Łapię. Nagrywanie _wszystkiego_ jest cokolwiek trudne.
    Napisałem wyżej.

    > Więc je zastosuj wobec siebie. Bo nie jest głupcem ten, kto czegoś nie
    > wie, ale ten, co mu się wydaje, że wszystkie rozumy pozjadał i tylko
    > czeka na to, żeby pokazać jaki to on nie jest mondry.

    I to nie Ty czasem? :-)
    Jakbyś napisał "nie znam szczegółów technicznych, ale wydaje mi
    się, że VHS ma bardzo niską jakość"...

    > Nie. Okulistę Ci zasugerowałem wtedy, gdy napisałeś, że nie widzisz
    > różnicy czy jakoś tak. Możliwe, że źle zrozumiałem.

    Poproszę MSGID. Albo odszczekanie.

    > Po prostu jakość VHS mnie drażniła już na 21" telewizorze CRT.

    Jak oglądałeś piątą kopię RAMBO z wypożyczalni to nie dziwota...

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP