  • Data: 2010-02-19 07:42:18
    Temat: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > No właśnie! Zaczynasz łapać. To właśnie napisałem. Że nikt zdrowy
    > psychicznie tego nie robi.

    Jakie niesamowicie odkrywcze stwierdzenie! To ja jeszcze je
    wzmocnię- NIKT, także chory psychicznie tego nie robi.
    Bo to jest po prostu niemożliwe technicznie (nagrywanie
    _wszystkiego_).

    Faktycznie, dużo wnosi do dyskusji i naprawdę jest z czym
    polemizować.

    > To go nie zadawaj w dyskusji.

    Przepraszam, mam swoich interlokutorów za inteligentnych ludzi :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP