  • 161. Data: 2010-02-13 00:03:13
    Temat: Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl3qe2$27k$1@news.task.gda.pl...

    > A prosiłem - nie mieszać elektroniki w to pytanie.

    To czym Ty tam kulasz?

    2CV nie mialo napedu na tyl...

    --
    Picasso

  • 162. Data: 2010-02-13 00:10:43
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Feb 2010 23:05:19 +0100, osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    > Jak ktoś nie potrafi jeździć, to i z przednim napędem sobie nie poradzi.
    > Kto wsiada za kierownicę BMW i jedzie bez żadnych systemów nie ujmując
    > nogi z gazu w zakręcie?! Bezmózg.

    a teraz zmień "przedni napęd" na tylny i zobacz co ci wyjdzie.
    Zafiksowałeś się na ulubionym samochodzie i nie podałeś żadnego
    uzasadnienia owej "lepszości". Nie podałeś nawet warunków brzegowych. Idź
    lepiej się poucz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2010-02-13 00:18:38
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > (Jak jadę środkiem i rozpieprzam te walone muldy często trąbią i
    > zwracają mi jakkolwiek uwagę)

    też tak jadę jak uznam, że ten z tyłu za bardzo mi w tyłek wjeżdża ;-P
    Szybko dystans odzyskuje ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 164. Data: 2010-02-13 00:28:20
    Temat: Re: Video
    Od: mw <m...@g...com>

    On 12 Lut, 23:42, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    [...]
    > Por wnaj latanie bokiem w BMW, do
    tego:http://www.youtube.com/watch?v=MkqD8PfuhQ4&feat
    ure=related- dobrze, e
    > linki od hamulca r cznego nie urwa <rotfl>

    Jeżeli lepszość tylnonapędówki wyraża się tym że lepiej wpada w
    poślizg, no to musisz sobie uświadomić że poślizg na drodze
    publicznej, i jego efekty zależą większej mierze od szczęścia i
    umiejętności kierowcy, niż od tego na którą oś ma napęd.
    Szczęścia, do tego żeby żaden obiekt ci się nie pojawił podczas próby
    opanowania pojazdu na kursie kolizyjnym, i umiejętności, żeby
    zapanować nad pojazdem i nie zaliczyć rowu.

    Jak na razie moje zdanie odnośnie FWD czy RWD jest nie ustalone, z
    poniższych powodów.
    Przeciw RWD
    1.) na zalodzoną górę wjechałem Favoritką podczas gdy 2 Mercedesy
    poddały się, razem ze mną wiechał inny FWD.
    2.) Znajomy miał wyjątkowo śmieszną (z mojego punktu widzenia)
    kolizję, przejeżdzając, swoją ulubioną prędkością przez tory, mówiąc
    jego słowami, auto lekko podskoczyło, i noga siłą bezwładności
    leciutko docisnęła gaz w jego BMW, co zakończyło się efektownym
    bączkiem i szukaniem zamiennika tylnej lewej lampy.

    Przeciw FWD
    1.) W tym samym czasie co pkt 1. gdy zauważyłem będąc jeszcze na górce
    że stoją ciężarówki na awaryjnych zacząłem zwalniać, wyhamowując
    silnikiem. Ostatnią redukcję wykonałem niezbyt mądrze, i tył
    postanowił mnie wyprzedzić czemu szczęśliwie udało się zapobiec, ale
    część drogi przebyłem bokiem.
    2.) Wjeżdżając na rondo, na czarnej, oblodzonej nawierzchni, po
    skręceniu kół w lewo, lekko zaskoczony obserwowałem, zdecydowanie zbyt
    szybko zbliżającą się wysepkę, po czym sprawdziłem wysokość krawężnika
    wysepki kołem, szczęśliwie nie był wystarczająco wysoki żeby
    przestawić cokolwiek w zawieszeniu, aczkolwiek wystarczający że by
    felgę lekko poturbować.

  • 165. Data: 2010-02-13 09:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To Ty się mnie pytałeś co miałem na myśli, nie ja Ciebie.

    Filipie, prosze cie, odtwórz sobie rozmowe.
    Pytałem, co miałes na mysli, bo na moja uwage o wyprzedzaniu na 3 pasmowej
    drodze gdzie ludzie jechali 40kmh ty napisałes ze osobiscie nie wyprzedzasz
    jak wariat. Sadze wiec, ze moje pytanie było całkowicie zasadne, skad
    umieszczenie akurat takiej wypowiedzi jako odpowiedz na moj post.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 166. Data: 2010-02-13 13:39:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    e ma kolców! :)

    > ciekawe kiedy dotrze do Ciebie, ze ... baardzo sie pomyliłeś :D

    Dotrze do niego jak w coś w końcu przypier... kozakując ;)

    Pozdrawiam !!

  • 167. Data: 2010-02-13 22:05:38
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na śniegu niekoniecznie opony mają takie działanie, czasem wręcz przeciwne.

    też tak myślę, sytuacja na parkingu: 2 niemalże identyczne auta, jedno
    opony 215, drugie 195. Zakopało się to na 215. Choć był głos, że temu na
    215 chyba brakuje umiejętności ;)

    --
    Pozdr,
    W.

  • 168. Data: 2010-02-14 05:03:34
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-13 00:10, masti pisze:

> [...]
    > Zafiksowałeś się na ulubionym samochodzie i nie podałeś żadnego
    > uzasadnienia owej "lepszości". Nie podałeś nawet warunków brzegowych. Idź

    Chcesz się zmierzyć z moim rwd na śniegu?

  • 169. Data: 2010-02-14 05:04:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-13 13:39, Czarek Daniluk pisze:

    > Dotrze do niego jak w coś w końcu przypier... kozakując ;)

    Kozakowałem w golfie, bo to naprawdę trzeba mieć odwagę żeby przednim
    napędem driftować zimą... <lol>

  • 170. Data: 2010-02-14 09:03:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Kozakowałem w golfie, bo to naprawdę trzeba mieć odwagę żeby przednim
    > napędem driftować zimą... <lol>

    Wiesz, ze ludzie to czytają i wyrabiają sobie opinie, prawda?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE