  • 31. Data: 2011-07-04 23:18:14
    Temat: Re: ViaToll
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011 22:51:55 +0200, Cavallino wrote:

    >Dziwne nie?
    >A jeszcze nie dalej jak kilka godzin temu ktoś mnie przekonywał, że po
    >naszych drogach to wszyscy będą chętnie chcieli jeździć i płacić te
    >horrendalne stawki.

    No coz - kolejki na bramkach na A4 byly dlugie, i to byl fakt a nie
    przekonanie. Pelne osobowych, bo ciezarowki nie dziwily.

    J.

  • 32. Data: 2011-07-04 23:22:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No coz - kolejki na bramkach na A4 byly dlugie, i to byl fakt a nie
    > przekonanie.

    Ale czy ruch na równoległej krajówce był mniejszy?

  • 33. Data: 2011-07-04 23:51:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011 15:54:53 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To nie podpisujesz takiej umowy, albo wysylasz stosownie wczesniej i
    >czekasz na parkingu pod zakladem.

    Nie zawsze się da wysłać wcześniej. A na miejsce załadunku też musisz
    dojechać o czasie (awizacja), jak nie zdążysz to czekasz na okienko.
    To samo z dostawą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2011-07-04 23:54:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Jul 2011 21:25:34 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wedle dziennikarzy zycie ucielo nasza jalowa dyskusje - ciezarowki
    >ponoc omijaja autostrady. Ktos dzis jechal, widzial ?

    Owszem, widział. Widział już 1. lipca. W Grudziądzu (Dolna Grupa) mało
    co jechało na A1, za to większość dymała na 91.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2011-07-04 23:55:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Jul 2011 23:05:42 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja tam mysle ze na alternatywnych drogach pojawia sie bramki i oplaty
    >:-)

    Na niektórych już są. Ale na wojewódzkich opłat nie wprowadzisz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2011-07-05 00:07:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-04 14:59, BrunoJ pisze:

    > No wlasnie, na A1 viatolle nastawiane, a jeszcze ze 2 tygodnie temu nie bylo.
    > Czyli ciezarowki beda placic i bramke i viatolla?
    > I czy w takim razie moge osobowka placic tylko viatolla, zeby ominac stanie
    > "do kasy"?

    W tej chwili bramki dla viatoll'i są zamknięte i kierowcy ciężarówek
    muszą normalnie na szlabanie płacić gotówką/kartą, bo "viatoll jeszcze
    nie działa".

    Na CB 1.07 wszyscy byli bardzo tym faktem ucieszeni - po pierwsze
    musieli zapłacić za viatoll, a ci którzy nie zdążyli nie byli w stanie,
    bo w punktach "urządzenia się skończyły".
    ITD oczywiście natychmiast po wejściu w życie wymogu wyjechała na drogi
    trzepać tych którzy viaboxów nie mają.
    No a ci którzy urządzenia mają i tak muszą stać i płacić gotówką.

  • 37. Data: 2011-07-05 01:41:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Jul 2011 23:55:42 +0200, jerzu wrote:
    >On Mon, 04 Jul 2011 23:05:42 +0200, J.F.
    >
    >Na niektórych już są. Ale na wojewódzkich opłat nie wprowadzisz.

    Dlaczego nie ?

    J.

  • 38. Data: 2011-07-05 09:40:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ale czy ruch na równoległej krajówce był mniejszy?

    Na krajowce nie bylo 8 bramek, to trudno ocenic. Ale na moj gust nie
    byl duzy.

    A teraz patrze w kamerki .. glupia sprawa - w Olkuszu drogi puste,
    wezel Radzikowskiego w Krakowie - pusty.
    A4 w Kleszczowie (Gliwice) - pare ciezarowek w kadrze jest. A4 kolo
    Opola - pusto. Ale 94 z Opola - tez pusto.
    Pod legnica - tez pusto. Ale brak widoku na zwykle drogi.

    J.

  • 39. Data: 2011-07-05 10:33:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Monday, July 4, 2011, 11:18:14 PM, you wrote:

    > No coz - kolejki na bramkach na A4 byly dlugie, i to byl fakt a nie
    > przekonanie. Pelne osobowych, bo ciezarowki nie dziwily.

    Ruch na płatnej A4 był zawsze mniejszy niż na odcinku np.
    Opole-Wrocław - od kiedy uruchomiono A4 jednym ciągiem od Krakowa do
    Wrocka i dalej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-07-05 10:50:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
> [...]

    >Ruch na płatnej A4 był zawsze mniejszy niż na odcinku np.
    >Opole-Wrocław - od kiedy uruchomiono A4 jednym ciągiem od Krakowa do

    No nie wiem - kolejki na bramkach potrafily byc dlugie.
    A i dalej dosc gesto.

    Tymczaczem pod Opolem ktos jezdzil 200km/h :-)

    A przepraszam - ostatnio chyba w jakis szczyt trafilem, to faktycznie
    od gliwic do wrocka tez bylo gesto, te pociagi ciezarowek do
    wyprzedzenia, te kapeluszniki z przodu, te reflektory blyskajace z
    tylu :-)

    J.