  • Data: 2011-07-05 09:40:49
    Temat: Re: ViaToll
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:iutaui$ugl$...@n...onet.pl...

    >Ale czy ruch na równoległej krajówce był mniejszy?

    Na krajowce nie bylo 8 bramek, to trudno ocenic. Ale na moj gust nie
    byl duzy.

    A teraz patrze w kamerki .. glupia sprawa - w Olkuszu drogi puste,
    wezel Radzikowskiego w Krakowie - pusty.
    A4 w Kleszczowie (Gliwice) - pare ciezarowek w kadrze jest. A4 kolo
    Opola - pusto. Ale 94 z Opola - tez pusto.
    Pod legnica - tez pusto. Ale brak widoku na zwykle drogi.

    J.