  • Data: 2011-07-05 10:59:23
    Temat: Re: ViaToll
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Tuesday, July 5, 2011, 10:50:22 AM, you wrote:

    > No nie wiem - kolejki na bramkach potrafily byc dlugie.

    Kolejki poruszają się z prędkością bliską zeru...

    > A i dalej dosc gesto.

    E, tam.

    > Tymczaczem pod Opolem ktos jezdzil 200km/h :-)

    Dawno temu. Teraz już 190 nie przekraczam - nie stać mnie na kolejną
    uszczelkę pod głowicą ;)

    Poważniej: po dwóch wymianach już zaczynam czuć nadmierną kompresję i
    na dobrą sprawę powinienem już tankować tylko NoPb98 lub lepszą ale
    nie bardzo mnie stać :(

    Ty kapeluszu! ;)

    --
    Best regards,