-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.
dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <idjbti$5ko$1@news.onet.pl> <idjcpb$tbr$1@mx1.internetia.pl>
<4cffa3bb$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
<idobl3$lc9$1@mx1.internetia.pl>
<4cffb897$0$27042$65785112@news.neostrada.pl> <idrcf6$g6h$1@news.onet.pl>
<4d01dfc5$0$27047$65785112@news.neostrada.pl> <idtgtm$ksq$1@news.onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 13 Dec 2010 05:39:19 GMT
Lines: 30
Message-ID: <4d05b187$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1292218759 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21010 80.52.166.102:51853
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334386
[ ukryj nagłówki ]begin Mirek Ptak
> Ma jak najbardziej sens do tego do czego ten samochód jest
> zaprojektowany - do łykania kilometrów na autostradzie. Nowa Insignia
> OPC ma ponad 300 KM też zwykle na przód (jest tam już jakaś odmiana
> haldexa).
Ale po co benzyna 300 KM na autostradę? Na autostradę do auta w rodzaju
Vectry najlepszy byłby w miarę mocy (okolice 200 KM) turbo diesel...
> Zapewniam Cię, że można by nakręcić z nimi w roli głównej taki sam
> filmik jak ten z Vectrą - czy pojadą lepiej? Mondeo pewnie tak, Mazda
> mimo takiej samej płyty niekoniecznie - jest bardziej "miękka" (ale nie
> wykluczam)
Mondeo też jest miękkie, w każdym razie w porównaniu z Vectrą.
> Jest znacznie mniej twarda niż taka na przykład Astra II, ale w
> porównaniu do Passata i Avensis twardsza co nieco.
W porównaniu do Passata B5 FL jest twardsza zdecydowanie, szczególnie
liftback (kombi wydaje się trochę bardziej komfortowe, ale to pewnie ze
względu na nieco większy rozstaw osi).
Swoją drogą ciekawi mnie, z czego wynika ta podsterowność Vectry. Może
dałoby się to łatwo poprawić? Zauważyłem np. że Vectra ma większy rozstaw
kół z tyłu niż z przodu, odwrotnie niż np. Mondeo.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.10 10:07 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=