-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: VW - moc w silnikach benz.
Date: Mon, 15 Feb 2010 09:56:06 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <hlb1mg$41l$1@news.onet.pl>
References: <hl9ira$du3$1@inews.gazeta.pl> <hlavd7$tc2$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs54636.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.onet.pl 1266223635 4149 91.94.86.26 (15 Feb 2010 08:47:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Feb 2010 08:47:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hlavd7$tc2$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 100212-0, 2010-02-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255469
[ ukryj nagłówki ]Agent pisze:
> A w rzeczywistości efekt jest taki że mimo że teoretycznie masz pod
> maską 100 KM z nowoczesnego silnika 1.4 to i tak człowiek ma wrażenie że
> jednak starsza konstrukcja np. 1.6 100 KM ciągne o wiele lepiej.
> Zauważyłem to w Corsie 1.2 80 KM w porównaniu z Fabią 1.4 jak również w
> Toyocie 1.4 D4D 90 KM w porównaniu z 1.6 16 V 122 KM (ale to już trochę
> inne porówanie) Dlatego w silniach wolnossących ja kieruję się głównie
> pojemnością a nie mocą osiąganą przy obrotach 6000 lub większych.
Wcześniej miałem Polo 6N1 1,4 60KM, jeździło całkiem przyzwoicie paląc
na trasie niewielkie ilości paliwa - max 6 litrów.
Pojechałem w dłuższą trasę prawie nówką Polo 9N1 teścia - 1,4 chyba
właśnie 85 czy 80KM - jakoś bardziej mi odpowiadało stare 60KM, wydawało
się żwawsze od nowego silnika 16V szczególnie w dolnym zakresie obrotów,
i mniej paliło :) tym 9N w trasie spalałem napewno powyżej 6l jak nie w
okolicach 7.
Starym silnikiem 8 zaworowym i słabszym moim zdaniem przyjemniej się
jeździło. Nie wiem jaka była róznica w wadze 6n a 9N ;)ale pewnie na
niekorzyść 9N :)
Pozdrawiam !!
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.10 12:08 J.F.
- 15.02.10 12:16 michawar
- 15.02.10 12:46 kamil
- 15.02.10 14:40 Mihaj
- 15.02.10 15:18 J.F.
- 15.02.10 15:20 kamil
- 15.02.10 15:36 michawar
- 15.02.10 15:51 kamil d
- 15.02.10 15:57 michawar
- 15.02.10 20:55 Czarek Daniluk
- 16.02.10 08:08 Radarro
- 16.02.10 13:13 Czarek Daniluk
- 16.02.10 21:54 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe