  • 11. Data: 2017-02-02 10:04:27
    Temat: Re: VW Golf czy Jetta?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 09:55, robot pisze:
    > Koniecznie 1.9TDI.

    Albo 1,8T LPG :-)

  • 12. Data: 2017-02-02 11:18:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2017-01-27 o 11:39, z pisze:

> [...]

    nie wiadomo czy najpierw sie dorasta do jarisa, czy do swetra

    >Koniecznie 1.9TDI.

    folcwagenftedeikó

  • 13. Data: 2017-02-02 11:22:42
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Co zmienia w temacie rocznik?

    Własnie, przecież wiadomo, że niemcy w pojazdach dla ludu od przed wojny nic
    nie zmienili.

    Skad sie biora takie pszemololole?

  • 14. Data: 2017-02-02 12:50:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 11:18, Ghost pisze:

    > nie wiadomo czy najpierw sie dorasta do jarisa, czy do swetra

    Z Yarisami jest tak samo :-) II (na dzień dzisiejszy) jest piękna a te
    nowsze to koszmary pijanego projektanta. :-)

  • 15. Data: 2017-02-03 22:46:08
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jakie zalety/wady?

    Golf IV =niskie zawieszenie. Mój kumpel co dużo jeździ z ubezpieczeniami
    dwukrotnie uwalił miskę olejową.

    Endriu

  • 16. Data: 2017-02-04 12:48:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Endriu <p...@i...pl> wrote:

    > Golf IV =niskie zawieszenie. Mój kumpel co dużo jeździ z ubezpieczeniami
    > dwukrotnie uwalił miskę olejową.

    Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

  • 17. Data: 2017-02-04 12:53:04
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

    Nie znam Jetta.

    Endriu

  • 18. Data: 2017-02-05 23:39:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endriu" <p...@i...pl> wrote in message

    > Nie znam Jetta.

    Porównujemy w tym wątku Jettę do Golfa.
    Wspomniałeś minus golfa (niska miska) jakby to była jego wada
    w stosunku do auta do którego go tutaj porównujemy, czyli Jetty...
    Czy może zbyt dużo logiki zakładam do interpretacji Twojej wypowiedzi? :-)))

  • 19. Data: 2017-02-05 23:39:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 20. Data: 2017-02-06 14:53:39

    W dniu 2017-02-05 o 23:39, Pszemol pisze:
    > Porównujemy w tym wątku Jettę do Golfa.

    Jak widać to bardzo subiektywna kwestia. Inna buda. Jednemu pasuje
    innemu nie.
    Skoro nikt nie ma nic do powiedzenia to taka uwaga o niskiej misce i w
    golfie i w borze ;-) może się komuś przyda.
    Po co te nerwy? :-)