  • 1. Data: 2011-10-11 09:25:31
    Temat: VR i ostry obiektyw dla każdego
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Podnosi się nam ciśnienie na informację o każdej nowince, nowym zumie,
    lustrzance czy kompakcie.
    Ale być może niebawem aparat będzie posiadał jednosoczewkowy obiektyw, a
    cała elektronika będzie zintegrwana z matrycą...
    Nic więcej nie będzie potrzebne. No, może poza kilkom algorytmami.

    Oto jeden z takich algorytmów, kandydat na ficzer do fotoszopa:
    http://www.youtube.com/watch?v=xxjiQoTp864&feature=p
    layer_embedded

    BTW, pamiętam pewną dyskusję z użytkownikiem "Radio Erewań" n/t wyostrzania.
    Kolega ( którego tu pozdrawiam ) powinien zrewidować swoje opinie n/t
    wyostrzania :)

  • 2. Data: 2011-10-11 17:12:40
    Temat: Re: VR i ostry obiektyw dla każdego
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-10-11 11:25, Marcin [3M] pisze:
> [...]
    >
    > BTW, pamiętam pewną dyskusję z użytkownikiem "Radio Erewań" n/t
    > wyostrzania. Kolega ( którego tu pozdrawiam ) powinien zrewidować swoje

    Wkrótce aparat nie będzie potrzebny by zrobić zdjęcie - odpowiednio
    skadrowane,naświetlone, bez przepałów i poruszeń... :)

  • 3. Data: 2011-10-11 19:51:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-11 19:12, jo44 pisze:
> [...]

    To będzie przewidywać, a nie... robić za czarną żarówkę (tę od robienia
    nocy w dzień). Wyniki z tego będą może i znośne, ale z jakością będą
    mieć tyle wspólnego, co byle Nokia na wysokim iso.

    > Wkrótce aparat nie będzie potrzebny by zrobić zdjęcie - odpowiednio
    > skadrowane,naświetlone, bez przepałów i poruszeń... :)

    Raczej nie będzie potrzebny, bo nikomu nie chce się oglądać zdjęć.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 4. Data: 2011-10-11 22:31:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marcin [3M]:

    > Oto jeden z takich algorytmów, kandydat na ficzer do fotoszopa:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xxjiQoTp864&feature=p
    layer_embedded

    Czytałem o tym już w 2003 w chipowym pisemku o foto. Więc nic nowego.

  • 5. Data: 2011-10-11 23:26:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Czytałem o tym już w 2003 w chipowym pisemku o foto. Więc nic nowego.

    W 2004.

  • 6. Data: 2011-10-11 23:31:21
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > Raczej nie będzie potrzebny, bo nikomu nie chce się oglądać zdjęć.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    Nie rób zdjęć modelkom, krzakom, pejzażom.
    Rób zdjęcia swojej rodzinie. Bliższej i dalszej. Wtedy to trochę przetrwa i
    zdjęcia będą oglądane. Im starsze tym chętniej.
    Nieraz trzeba sie wyzbyć marzeń ale co można dla bliskich zrobić to warto bo
    to przetrwa najdłużej.

  • 7. Data: 2011-10-12 06:40:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-12 01:31, Gil pisze:
> [...]
    > zdjęcia będą oglądane. Im starsze tym chętniej.
    > Nieraz trzeba sie wyzbyć marzeń ale co można dla bliskich zrobić to warto bo

    Robię tak, ale i tak wiem, że nie warto. Bo... /największa umiejętność -
    zrozumieć niebyt, szczyt dojrzałości - zaakceptować/ :)

    --
    pozdrawia Adam

  • 8. Data: 2011-10-12 07:24:16
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-12 08:40, Janko Muzykant pisze:

    > Robię tak, ale i tak wiem, że nie warto. Bo... /największa umiejętność -
    > zrozumieć niebyt, szczyt dojrzałości - zaakceptować/ :)

    Pozostaje szuflada ... ;-)

    --
    Mirek