  • 1. Data: 2011-10-10 18:40:42
    Temat: Obiektyw do 350D
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    odkopałem w szafie starego Canona 350D z obiektywem KITowym 18-55,
    niestety jakościowo nie jest on zbyt ciekawy w porównaniu do obecnych
    lustrzanek i tu moje pytanie czyli jaki obiektyw był by dobrą opcją do
    body 350D ?

    Czy jest coś ciekawego do przedziale do 500 zł. ( używane ) i czy jest
    sens zmieniać obiektyw czy lepiej całość sprzedać i kupić coś innego ?

  • 2. Data: 2011-10-10 20:15:37
    Temat: Re: Obiektyw do 350D
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    ark_fx wrote in <news:j6ve77$4g2$1@inews.gazeta.pl>
    > jaki obiektyw był by dobrą opcją do body 350D ?
    > Czy jest coś ciekawego do przedziale do 500 zł. ( używane )

    Tamron SP AF 17-50 mm f/2.8 XR Di II LD Aspherical
    Uzywany mozna kupic za 700-800zl. Rewelacyjne szklo jak na taka cene.
    www.optyczne.pl/30.1-Test_obiektywu-Tamron_SP_AF_17-
    50_mm_f_2.8_XR_Di_II_LD_Aspherical_(IF).html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2011-10-10 20:42:31
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-10-10 20:40, ark_fx pisze:
> [...]
    >
    > Czy jest coś ciekawego do przedziale do 500 zł. ( używane ) i czy jest
    > sens zmieniać obiektyw czy lepiej całość sprzedać i kupić coś innego ?

    Tamron 17-50 ale trzeba dobrze wybrac, szczególnie jezeli nie ma
    gwarancji lub Canon 18-55 IS.

    Tomek