  • 1. Data: 2009-01-18 22:14:31
    Temat: [VIDEO] Coś co powali Was na kolana i jest związane z pstrykaniem
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    SEADRAGON:

    http://tinyurl.com/8jmtk6

    bm

  • 2. Data: 2009-01-18 22:36:35
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    blackmarry pisze:
    > SEADRAGON:
    >
    > http://tinyurl.com/8jmtk6

    No i...? pokazują to już tyle, ciągle te same zdjęcia i sceny z
    wspinającymi się ludźmi, ale ciągle jakoś to nie trafia do ludzi poza
    samym jako takim efektem.
    Baza danych jako taka fajna, ale pewnie wymagała pewnych ręcznych
    danych, które tzreba by wprowadzić i można dla notre dame, a nie da się
    dla wielu innych spraw.

    Po prostu sieć to śmietnik, z tego śmietnika nie da się najczęściej
    wybrać odpowiednio czego tylko by się chciało i jak by się chciało.
    Efektowna prezentacja na drogim sprzęcie - fajnie, ślicznie przeliczona
    baza - też. ale póki co nie ma tego ot tak do użytku i raczej nie będzie
    bardzo długo.

    MS ma dużo fajnych projektów, niektóre bardzo efektowne, ale stoi za tym
    $, a zanim zwykli użytkownicy zdobędą choć część to potrwa oj długo.
    Równie dobrze mieli prezentacje z multimedialnym stołem, który daje
    możliwość oglądania zdjęć z aparatu i sobie ich porządkowania dotykiem,
    ale kto kupi komputer i stół tylko do tego.
    Trzeba zejść na ziemię.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 3. Data: 2009-01-18 23:11:20
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    dominik napisał"

    > No i...?

    No i to, że koncept fajny. Spokojnie, za 10 lat będziemy uzywać ;)

    bm

  • 4. Data: 2009-01-19 00:21:58
    Od: "see_you" <c...@g...pl>

    Użytkownik "blackmarry" <b...@o...pl> napisał
    > SEADRAGON:
    > http://tinyurl.com/8jmtk6

    Technologia niedalekiej przyszlosci, tyle ze raczej
    nie do komputerow, ale do domowych, wielkoformatowych
    wyswietlaczy, dzis jeszcze nazywanych telewizorami.
    To przeciez oczywiste, ze juz niedlugo wlasnie taki bedzie
    najbardziej popularny sposob ogladania zdjec
    a wspomniana "przegladarka" doskonale to ulawia.
    Mozecie juz przygotowywac sie do tego.
    --
    see_you

  • 5. Data: 2009-01-19 07:31:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > najbardziej popularny sposob ogladania zdjec
    > a wspomniana "przegladarka" doskonale to ulawia.

    Ze niby idac do kibelka bede zabieral 62" TV (szesc wejsc HDMI)
    zeby sobie poczytac gazete? Spelni sie tak samo jak
    "biuro bez papieru". Na szczescie.

    Poza tym zadna to sensacja - po prostu aplikacja do przegladania
    danych wysokiej rozdzielczosci. Czyli grzebanie w smieciach
    jak dotychczas, tylko dokladniej widac ze nic madrego nie da
    sie znalezc...

  • 6. Data: 2009-01-19 08:12:34
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 19 Sty, 00:11, "blackmarry" <b...@o...pl> wrote:

    > [...], że koncept fajny. Spokojnie, za 10 lat będziemy uzywać ;)

    To samo mówili o telefonach komórkowych, nawigacji satelitarnej,
    kartach bankowych itp. :)

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-01-19 08:34:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 23:14:31 +0100, blackmarry napisał(a):

    > http://tinyurl.com/8jmtk6

    Widzę że już się spóźniłem z napisaniem że to grzebanie w śmietniku -
    zamiast wysłać tam kogoś z normalnym aparatem i zwirtualizowanie tego w
    sensownej jakości.
    Już nie mówić o nakręcaniu wymagań sprzętowych...
    Czy o tym że zamiast sobie kliknąć w link i otworzyć interesującą stronę
    trzeba będzie ją szukać nie wiadomo gdzie...
    Zanim będziemy zgadywać kiedy ta technologia stanie się powszechna, lepiej
    najpierw odpowiedzmy na pytanie kiedy dojrzeje. Względnie kiedy ludzie
    dojrzeją do niej ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 8. Data: 2009-01-19 08:51:26
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 19 Sty, 08:31, "Jakub Jewu?a" <b...@s...com.pl> wrote:
    > Spelni sie tak samo jak
    > "biuro bez papieru". Na szczescie.
    A nie spełniło się? Pracowałem w takim...

    > Poza tym zadna to sensacja - po prostu aplikacja do przegladania
    > danych wysokiej rozdzielczosci.
    Taaak. Podobnie jak lot na księżyc. Po prostu rakieta która dalej
    leci. Albo zdobycie Rowu Mariańskiego, po prostu łódź podwodna, która
    głębiej się zanurza.
    Albo prom kosmiczny, po prostu samolot który wyżej lata. Żadna
    sensacja. :-p

    > Czyli grzebanie w smieciach jak dotychczas, tylko dokladniej widac ze nic madrego
    nie da
    > sie znalezc...
    Bo to zależy też od szukajacego. :-p

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2009-01-19 09:40:35
    Od: "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Zanim będziemy zgadywać kiedy ta technologia stanie się powszechna, lepiej
    > najpierw odpowiedzmy na pytanie kiedy dojrzeje. Względnie kiedy ludzie

    Ludzie w wieku nastu lat dojrzewają do takich rzeczy w momencie ich
    pojawiania się. Sam jak rozmawiam z dwudziestolatkami widze jak chłonni są.
    A mam 29. To leci tak szybko, że nikt dzisiaj nie jest w stanie przewidzieć
    gdzie zawędruje i co będziesz miał z tego za rok, a nie za kilka lat. Mi tez
    wydawało się, że ludzie bardzo młodzi mają śmietnik w głowach, a oni są po
    prostu coraz bardziej elastyczni i potrafią wiele z tego "śmietnika"
    wyciagnąć i przetworzyć. W momencie kiedy ty myślisz, że coś wymyśliłeś to
    juz jest antyk, przestarzały klamot.

    pozdrawiam
    marek

  • 10. Data: 2009-01-19 10:33:30
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Mon, 19 Jan 2009 08:31:46 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    >danych wysokiej rozdzielczosci. Czyli grzebanie w smieciach
    >jak dotychczas, tylko dokladniej widac ze nic madrego nie da

    IMHO to coś w rodzaju hipetrtekstu dla fotografii. Czyli podobny skok
    w możliwościach jak miedzy dokumentem tekstowym a stroną www.

    Pozostaje kwestia praktycznej realizacji ale pomysł warty śledzenia.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski