  • 11. Data: 2009-01-19 11:02:20
    Temat: Re: [VIDEO] Coś co powali Was na kolana i jest związane z pstrykaniem
    Od: "blackmarry" <b...@o...pl>

    Jakub Jewuła napisał:

    > Poza tym zadna to sensacja

    W sumie, zważywszy na potencjał intelektualno-finansowy, to może masz
    rację ;)

    No to tu fajne rzeczy niskim kosztem:
    http://tinyurl.com/8mqbw5

    bm

  • 12. Data: 2009-01-19 11:27:54
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No to tu fajne rzeczy niskim kosztem:
    > http://tinyurl.com/8mqbw5

    A to arcje (widzialem juz kiedys).

    Jak wszystko co swietne jest banalnie proste.
    Tylko trzeba na to wpasc. No wlasnie :)))

  • 13. Data: 2009-01-19 11:45:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    blackmarry wrote:

    > W sumie, zważywszy na potencjał intelektualno-finansowy, to może masz
    > rację ;)
    >
    > No to tu fajne rzeczy niskim kosztem:
    > http://tinyurl.com/8mqbw5

    Ktoś powinien temu gościowi wytłumaczyć, że TrackIR istnieje od dobrych kilku
    lat, a gier wspierających go są dziesiątki.

  • 14. Data: 2009-01-19 12:55:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ktoś powinien temu gościowi wytłumaczyć, że TrackIR istnieje od dobrych
    > kilku lat, a gier wspierających go są dziesiątki.

    Poproszę o tytuły. :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 15. Data: 2009-01-19 13:03:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

    > Poproszę o tytuły. :)

    Il2 cała seria
    Falcon 4
    Lock On
    Battle Of Britain 2
    Flight Simulator od którejś tam wersji
    Operation Flashpoint
    Live For Speed

    Tyle ważniejszych na szybko z pamięci.
    Na stronie pewnie mają gdzieś listę.

  • 16. Data: 2009-01-19 13:06:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Il2 cała seria
    > Falcon 4
    > Lock On
    > Battle Of Britain 2
    > Flight Simulator od którejś tam wersji
    > Operation Flashpoint
    > Live For Speed

    Z tych to znam tylko FS, i Il2 (o ile dobrze kojarzę - Il Sturmikow?).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 17. Data: 2009-01-19 22:02:33
    Od: "see_you" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał .
    >>> SEADRAGON:
    > Ze niby idac do kibelka bede zabieral 62" TV [...]

    Nie martw sie, w porzadnych kibelkach wlasnie takie male
    beda na wyposazeniu...

    > Spelni sie tak samo jak
    > "biuro bez papieru". Na szczescie.

    Dziwne, bo gdy sobie porownam ilosc wszelkiego rodzaju
    dokumentow i korespondencji sprzed dziesieciu lat i dzis,
    to mam zdecydowanie odmienne zdanie. W pracy i w domu.
    Fakt, ze proces jest dosc powolny.

    > Poza tym zadna to sensacja - po prostu aplikacja do przegladania
    > danych wysokiej rozdzielczosci. Czyli grzebanie w smieciach
    > jak dotychczas, tylko dokladniej widac ze nic madrego nie da
    > sie znalezc...

    Ludzie beda "grzebac w smieciach" czy to sie komu podoba,
    czy nie - bo tacy juz sa.
    Pozostaje pytanie - jak beda to robic,
    powyzej masz najbardziej prawdopodobny kierunek.
    Zapomnij o tym co jest dzisiaj i pomysl co bedzie za kilka lat,
    i co bedzie mozna zaimplementowac do technologii
    ktore wtedy beda w powszechnym uzyciu.
    A na pewno nie beda to ultraszybkie plotery w kazdym domu...
    --
    see_you

  • 18. Data: 2009-01-19 22:20:45
    Od: "see_you" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    > Widzę że już się spóźniłem z napisaniem że to grzebanie w śmietniku -
    > zamiast wysłać tam kogoś z normalnym aparatem i zwirtualizowanie tego w
    > sensownej jakości.

    Po tym co tutaj widziales, to
    zakladajac, ze pojedziesz tam i zwirtualizujesz,
    co z tego zrobisz - "pokaz slajdow"?

    > Już nie mówić o nakręcaniu wymagań sprzętowych...

    Wydrukuj to sobie i przeczytaj za piec lat...

    > Czy o tym że zamiast sobie kliknąć w link i otworzyć interesującą stronę
    > trzeba będzie ją szukać nie wiadomo gdzie...

    Odnioslem wrazenie, ze wszystko zmierza do tego
    aby bylo dokladnie odwrotnie...
    --
    see_you

  • 19. Data: 2009-01-20 00:10:43