eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[VIDEO] Coś co powali Was na kolana i jest związane z pstrykaniem › Re: Coś co powali Was na kolana i jest związane z pstrykaniem
    From: Mirek <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Coś co powali Was na kolana i jest związane z pstrykaniem
    Date: Mon, 19 Jan 2009 00:51:26 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 08:31, "Jakub Jewu?a" <b...@s...com.pl> wrote:
    > Spelni sie tak samo jak
    > "biuro bez papieru". Na szczescie.
    A nie spełniło się? Pracowałem w takim...

    > Poza tym zadna to sensacja - po prostu aplikacja do przegladania
    > danych wysokiej rozdzielczosci.
    Taaak. Podobnie jak lot na księżyc. Po prostu rakieta która dalej
    leci. Albo zdobycie Rowu Mariańskiego, po prostu łódź podwodna, która
    głębiej się zanurza.
    Albo prom kosmiczny, po prostu samolot który wyżej lata. Żadna
    sensacja. :-p

    > Czyli grzebanie w smieciach jak dotychczas, tylko dokladniej widac ze nic madrego
    nie da
    > sie znalezc...
    Bo to zależy też od szukajacego. :-p

    --