    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VARTA czy CENTRA?
    Date: Wed, 15 Oct 2014 21:11:26 +0200

    news:543eb4ad$0$18094$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo to oczko to zaden hi-tech, precik z tworzywa, kulka, owszem, kulka moze
    > sie zepsuc, tworzywo zmatowiec, zabrudzic, ale jak pokazuje na bialo, to
    > chyba dobrze pokazuje usterke ..

    Jeśli jednak akumulator działa prawidłwo, to może jednak uszkodzone jest
    "oczko"? Dlaczego nie podjedzie do elektryka, który rozwiałby wątpliwości?

    Przejmowałem się tylko przy pierwszym akumulatorze posiadającym to
    ustrojstwo. Kiedy się przekonałem, że to co pokazuje nie ma przełożenia na
    stan akumulatora, przestałem specjalnie wnikać czy oczko jest zielone,
    czarne czy białe. Liczy się tylko to czy akumulator jest sprawny i czy jest
    w stanie bezproblemowo uruchomić samochód.

    Ja bym się zastanowił na miejscu neelixa dlaczego tego elektrolitu mogło
    ubyć? Czy sprawdzał ładowanie w swoim aucie? Może przeładowuje i elektrolit
    się gotuje? Od tego bym zaczął zabawę, a nie od wymiany w ciemno aku, ale to
    nie moje pieniądze, więc i nie mój problem...

    Wiwo