    From: Netx <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Date: Thu, 08 Jul 2010 19:05:18 +0200

    W dniu 2010-07-08 18:31, Kez pisze:

    > Napisz proszę jaką masz komórkę (firma, model) i jak to ustawiasz
    > by sama przełączała się na WiFi gdy jest w zasięgu.

    HTC HD2. Dodam jeszcze że działa to tak że jak przez
    kilkadziesiąt sekunbd nic się nie robi to urządzenie wchodzi
    w stan uśpienia i odłącza WiFi i gasi ekran - jak sądzę w
    celu oszczędzania energii. W momencie jak się komórkę
    "wybudzi" to od razu zaczyna szukać WiFi. Można to wyłączyć
    jak się nie chce WiFi. Wielkość ekranu jest jednak w/g mnie
    wystarczająca *tylko* żeby sobie coś przez chwilę dla
    rozrywki poczytać (mimo nieźle działającej funkcji
    powiększania i chyba przelewania tekstu stron www - w
    wbudowanej przeglądarce "Opera").

    Pozdrawiam,
    Marek