  • Data: 2010-07-20 15:14:43
    Temat: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: "Kez" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma *decydującego* wpływu.
    Z tego wynikałoby, że bez względu na to jaka technologia
    jest stosowana w danym modemie (GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA)
    i tak realizowana jest ta najsłabsza, czyli GPRS.
    Wtedy rzeczywiście możliwości modemu nie miałyby wpływu.
    Z tego dalej wynikałoby, że nie ma sensu stosować modemu
    np. z HSDPA, bo i tak jego możliwości nie będą wykorzystane,
    pomimo znajdowania się w zasięgu stacji HSDPA.
    Czy tak mam rozumieć Wasze odpowiedzi?

    Czy te wnioski dotyczą tylko modemów "wbudowanych",
    czy także "dokupionych" w postaci "palucha" USB?
    Jeśli tak, to jaki najtańszy modem USB wystarczyłoby kupić?

    > Poza tym to, co napisałeś,
    > sugeruje raczej wymagania wobec *oprogramowania*, a nie
    > stabilnego, niezawodnego sprzętu.
    Możesz napisać o jakie oprogramowanie Ci chodzi?

    > No to po co się pytasz?
    Wpierw pytałem, a potem dostałem odpowiedzi, które nie tłumaczą
    dlaczego modem nie ma wpływu.

    > "Wprost" to nie jest dobre źródło informacji o elektronice.
    Być może. Ten sam artykuł jest w ostatnim numerze "Komputer
    Świat", nie wiem kto z kogo ściągał.

    > Szukaj na stronach anglojęzycznych. Vaio P
    Mnie chodziło o modele dostępne w Polsce.