-
31. Data: 2010-03-24 09:11:09
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Katanka wrote:
>> A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
>> 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
>> Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
>> 'tandeciarstwie' forda jest ...
>
> To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma
> na hamowni większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny
> volvowski silnik 2.5T tylko tak ma :)
Z informacji jaka posiadam, to ford rezygnuje ze współpracy z volvo i nowe fordy
będa miały rodzime, nowe jednostki benzynowe 4-cylindrowe 2.0T o mocy 205 koni.
Juz się nie mogę doczekać, aby potestować nowego Focusa, ma wiosną 2011 być w
sprzedaży.
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
32. Data: 2010-03-24 09:47:32
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Robert_J" <r...@w...pl>
> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany
> w Outlanderze z 2008 roku.
Piszesz to żeby pochwalić się tym, że odważyłeś się czipować
czy raczej tym, że się udało? Powiem Ci że dwa lata temu
kuzyn właśnie takiego Outlandera zaczipowanego od razu w
serwisie :-). I to w cenie normalnej, 140-konnej wersji...
-
33. Data: 2010-03-24 10:01:56
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Robert_J wrote:
>> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany
>> w Outlanderze z 2008 roku.
>
> Piszesz to żeby pochwalić się tym, że odważyłeś się czipować
> czy raczej tym, że się udało?
Czysto informacyjnie. W salonie wołali 3000 zł jak do nich dzwoniłem w
poniedziałek.
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
34. Data: 2010-03-24 15:46:10
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Tue, 23 Mar 2010 22:11:59 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<e...@3...lp> wrote:
>Chyba masz Waść jakieś bogatsze doświadczenia. Czyżby takim wyciągano
>twego Mastera po wycieczce w śnieżne pole? :P
Codziennie przejeżdżam koło zakładów Ursusa :))
A wyciągali mnie MANem.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
35. Data: 2010-03-24 15:48:42
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Wed, 24 Mar 2010 00:00:34 +0100, krzyss
<krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> wrote:
>Zlego to moge napisac o Kreatorze Mocy w Warszawie :-)
Kiedyś rozmawiałem na CB z gościem z Młodnickiej. Tak od Kołbieli do
Warszawy. Jakich to się bajerów nasłuchałem, ile to obietnic
dostałem... Ale jakoś z usług nie skorzystałem.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
36. Data: 2010-03-24 16:02:00
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "glang" <g...@o...pl>
> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
> jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych
> problemów.
>
> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w Outlanderze z
> 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale jeźdzone jest bardzo
> oszczędnie - głównie na tempomacie dla oszczędzania spalania.
no to ja zapytam w takim razie PO CO????
PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla
oszczędzania spalania??
pzdr
GL
-
37. Data: 2010-03-24 16:39:26
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
glang pisze:
>> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
>> nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez
>> najmniejszych problemów.
>>
>> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w
>> Outlanderze z 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale
>> jeźdzone jest bardzo oszczędnie - głównie na tempomacie dla
>> oszczędzania spalania.
>
> no to ja zapytam w takim razie PO CO????
> PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla
> oszczędzania spalania??
Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627
-
38. Data: 2010-03-24 18:26:32
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
glang wrote:
>> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
>> nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez
>> najmniejszych problemów.
>>
>> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w
>> Outlanderze z 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale
>> jeźdzone jest bardzo oszczędnie - głównie na tempomacie dla
>> oszczędzania spalania.
>
> no to ja zapytam w takim razie PO CO????
Dla bezpieczeństwa.
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
39. Data: 2010-03-24 19:45:08
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: Bydlę <b...@b...com>
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> glang pisze:
>
>>> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
>>> nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez
>>> najmniejszych problemów.
>>>
>>> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w
>>> Outlanderze z 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale
>>> jeźdzone jest bardzo oszczędnie - głównie na tempomacie dla
>>> oszczędzania spalania.
>>
>>
>> no to ja zapytam w takim razie PO CO????
>> PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla
>> oszczędzania spalania??
>
>
> Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki?
>
Ciężki?
Ciut powyżej półtorej tony i 140 koni;
ja mam tyle samo poniżej półtorej tony i koni z ćwierćsta mniej.
Jedyne, czego nie mogę, to fruwać - ale wyprzedzać - da się z łatwością
- tym bardziej, im bardziej turbina pomaga.
--
Bydlę
-
40. Data: 2010-03-24 20:48:29
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Bydlę wrote:
> Ciężki?
>
> Ciut powyżej półtorej tony i 140 koni;
1,7 tony. To duzo na tak słaby silnik. Dodatkowo silnik wkręcał się wolno na
niskich obrotach. Porównując z fordowskim 140 w Kudze, to ten z VW to muł
straszny. Miał ogromną dziurę, dopiero teraz jakoś to chodzi, ale to i tak za
mało na tak ciężkie auto.
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl