  • 31. Data: 2010-03-24 09:11:09
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:

    > To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma
    > na hamowni większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny
    > volvowski silnik 2.5T tylko tak ma :)

    Z informacji jaka posiadam, to ford rezygnuje ze współpracy z volvo i nowe fordy
    będa miały rodzime, nowe jednostki benzynowe 4-cylindrowe 2.0T o mocy 205 koni.
    Juz się nie mogę doczekać, aby potestować nowego Focusa, ma wiosną 2011 być w
    sprzedaży.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 32. Data: 2010-03-24 09:47:32
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany
    > w Outlanderze z 2008 roku.

    Piszesz to żeby pochwalić się tym, że odważyłeś się czipować
    czy raczej tym, że się udało? Powiem Ci że dwa lata temu
    kuzyn właśnie takiego Outlandera zaczipowanego od razu w
    serwisie :-). I to w cenie normalnej, 140-konnej wersji...

  • 33. Data: 2010-03-24 10:01:56
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Robert_J wrote:

    > Piszesz to żeby pochwalić się tym, że odważyłeś się czipować
    > czy raczej tym, że się udało?

    Czysto informacyjnie. W salonie wołali 3000 zł jak do nich dzwoniłem w
    poniedziałek.

  • 34. Data: 2010-03-24 15:46:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Mar 2010 22:11:59 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Chyba masz Waść jakieś bogatsze doświadczenia. Czyżby takim wyciągano
    >twego Mastera po wycieczce w śnieżne pole? :P

    Codziennie przejeżdżam koło zakładów Ursusa :))
    A wyciągali mnie MANem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2010-03-24 15:48:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 00:00:34 +0100, krzyss
    <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> wrote:

    >Zlego to moge napisac o Kreatorze Mocy w Warszawie :-)

    Kiedyś rozmawiałem na CB z gościem z Młodnickiej. Tak od Kołbieli do
    Warszawy. Jakich to się bajerów nasłuchałem, ile to obietnic
    dostałem... Ale jakoś z usług nie skorzystałem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2010-03-24 16:02:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
    > jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych
    > problemów.
    >
    > Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w Outlanderze z
    > 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale jeźdzone jest bardzo
    > oszczędnie - głównie na tempomacie dla oszczędzania spalania.

    no to ja zapytam w takim razie PO CO????
    PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla
    oszczędzania spalania??
    pzdr
    GL

  • 37. Data: 2010-03-24 16:39:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    glang pisze:

    > no to ja zapytam w takim razie PO CO????
    > PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla
    > oszczędzania spalania??

    Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2010-03-24 18:26:32
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    glang wrote:

    > no to ja zapytam w takim razie PO CO????

    Dla bezpieczeństwa.

  • 39. Data: 2010-03-24 19:45:08
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki?

    Ciężki?

    Ciut powyżej półtorej tony i 140 koni;
    ja mam tyle samo poniżej półtorej tony i koni z ćwierćsta mniej.

    Jedyne, czego nie mogę, to fruwać - ale wyprzedzać - da się z łatwością
    - tym bardziej, im bardziej turbina pomaga.

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2010-03-24 20:48:29
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Ciężki?
    >
    > Ciut powyżej półtorej tony i 140 koni;

    1,7 tony. To duzo na tak słaby silnik. Dodatkowo silnik wkręcał się wolno na
    niskich obrotach. Porównując z fordowskim 140 w Kudze, to ten z VW to muł
    straszny. Miał ogromną dziurę, dopiero teraz jakoś to chodzi, ale to i tak za
    mało na tak ciężkie auto.