-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!news.axelspringer.com.pl!not
-for-mail
From: Bydlę <b...@b...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Date: Wed, 24 Mar 2010 19:45:08 +0100
Organization: Axel Springer Polska
Lines: 39
Message-ID: <hodmjm$pu2$1@cougar.axelspringer.pl>
References: <hob80v$qpm$1@inews.gazeta.pl> <hoda74$stu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hodbnv$ut2$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: m0493.lan
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1269456310 26562 192.168.3.121 (24 Mar 2010 18:45:10
GMT)
X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Mar 2010 18:45:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.3.1) Gecko/20030723
wamcom.org
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <hodbnv$ut2$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267076
[ ukryj nagłówki ]Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> glang pisze:
>
>>> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
>>> nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez
>>> najmniejszych problemów.
>>>
>>> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w
>>> Outlanderze z 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale
>>> jeźdzone jest bardzo oszczędnie - głównie na tempomacie dla
>>> oszczędzania spalania.
>>
>>
>> no to ja zapytam w takim razie PO CO????
>> PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla
>> oszczędzania spalania??
>
>
> Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki?
>
Ciężki?
Ciut powyżej półtorej tony i 140 koni;
ja mam tyle samo poniżej półtorej tony i koni z ćwierćsta mniej.
Jedyne, czego nie mogę, to fruwać - ale wyprzedzać - da się z łatwością
- tym bardziej, im bardziej turbina pomaga.
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.10 20:48 Katanka
- 24.03.10 21:51 omega_fan
- 25.03.10 07:29 Katanka
- 25.03.10 20:40 .Peeter
- 27.03.10 15:46 Tomi
- 27.03.10 16:44 Krzysiek Kielczewski
- 27.03.10 17:37 .Peeter
- 27.03.10 18:25 omega_fan
- 28.03.10 15:45 Katanka
- 28.03.10 17:18 Tomi
- 28.03.10 21:47 .Peeter
- 28.03.10 23:13 Tomi
- 29.03.10 06:46 Katanka
- 29.03.10 11:05 omega_fan
- 29.03.10 11:37 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=