-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
From: "Tomi" <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Date: Sat, 27 Mar 2010 15:46:22 +0100
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 21
Message-ID: <hol5nu$gn9$1@pippin.nask.net.pl>
References: <hob80v$qpm$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host19-89-206-39.limes.com.pl
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1269701182 17129 89.206.39.19 (27 Mar 2010 14:46:22 GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Mar 2010 14:46:22 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267598
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hob80v$qpm$1@inews.gazeta.pl...
> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
> jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych
> problemów.
>
A ja mam takie pytanie laika... Czy ~20KM i ~50Nm to dużo ? Znaczy się, czy
to faktycznie czuć powyżej pewnej standardowej mocy wyjściowej, czy tylko
"zapłaciłem 2 tysie i cośtam pogmerali to napewno jest lepiej".
Ja rozumiem, że czuć jak jeżdżę autem 70-90KM i wsiadam do 150KM - dziań a
noc, sprawa raczej jasna i nie o to mi chodzi.
Raczej jak mam auto 150KM, 320Nm, idę na taką modyfikację i dodają mi +25KM
i mam 175KM + trochę większy moment obrotowy to faktycznie czuć jeszcze
jakąś róznicę ?
Podejżewam że gdybym przesiadł się z 150 na 220-250 to różnica byłaby
znaczna - ale wzrost o 25KM, szkoda zachodu o taką wartość ?
Nie jest czasem tak jak było z podkręcaniem procesorów komputerowych? Czy
miałem 2GHz czy 2,1GHz to tak naprawdę różnic wyczuć się nie dało...
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.10 16:44 Krzysiek Kielczewski
- 27.03.10 17:37 .Peeter
- 27.03.10 18:25 omega_fan
- 28.03.10 15:45 Katanka
- 28.03.10 17:18 Tomi
- 28.03.10 21:47 .Peeter
- 28.03.10 23:13 Tomi
- 29.03.10 06:46 Katanka
- 29.03.10 11:05 omega_fan
- 29.03.10 11:37 kamil
- 29.03.10 14:25 .Peeter
- 31.03.10 07:28 Katanka
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=