eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera › Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
  • Data: 2010-03-27 18:25:06
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: omega_fan <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A ja mam takie pytanie laika... Czy ~20KM i ~50Nm to du?o ? Znaczy sie, czy
    > to faktycznie czuae powy?ej pewnej standardowej mocy wyj?ciowej, czy tylko
    > "zap?aci?em 2 tysie i co?tam pogmerali to napewno jest lepiej".
    > Ja rozumiem, ?e czuae jak je?d?e autem 70-90KM i wsiadam do 150KM - dzian a
    > noc, sprawa raczej jasna i nie o to mi chodzi.
    > Raczej jak mam auto 150KM, 320Nm, ide na tak? modyfikacje i dodaj? mi +25KM
    > i mam 175KM + troche wiekszy moment obrotowy to faktycznie czuae jeszcze
    > jak?? róznice ?

    Czuć _ogromną_ różnicę, bo tu nie chodzi o przyrost mocy o te 2x KM,
    tylko o zmianę charakterystyki silnika. Podpisuję się rękami i nogami
    pod tym, co napisał .Peeter - moje auto zostało podkręcone ze 115 do 143
    KM i z 310 do 360 Nm, więc niby sporo, ale np. Masters obiecuje z tego
    silnika 155 KM... ja chciałem bezpiecznie i bez dymu. Powiem tak:
    jakby mi ktoś dał zupełnie inny samochód. Jak kiedyś zmienię
    auto na innego turbodiesla bądź turbobenzynę, pierwszą rzeczą
    którą zrobię będzie chiptuning.

    To najlepiej wydana kasa na samochód w moim życiu, od 50 kkm
    (tyle przejechałem od modyfikacji) mam nieustającego banana
    na gębie :) chociaż nie ścigam się na 1/4 mili i należę do
    raczej spokojnie jeżdżących kierowców.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: