eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera › Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
  • Data: 2010-03-27 15:46:22
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Tomi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hob80v$qpm$1@inews.gazeta.pl...
    > No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
    > jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych
    > problemów.
    >

    A ja mam takie pytanie laika... Czy ~20KM i ~50Nm to dużo ? Znaczy się, czy
    to faktycznie czuć powyżej pewnej standardowej mocy wyjściowej, czy tylko
    "zapłaciłem 2 tysie i cośtam pogmerali to napewno jest lepiej".
    Ja rozumiem, że czuć jak jeżdżę autem 70-90KM i wsiadam do 150KM - dziań a
    noc, sprawa raczej jasna i nie o to mi chodzi.
    Raczej jak mam auto 150KM, 320Nm, idę na taką modyfikację i dodają mi +25KM
    i mam 175KM + trochę większy moment obrotowy to faktycznie czuć jeszcze
    jakąś róznicę ?
    Podejżewam że gdybym przesiadł się z 150 na 220-250 to różnica byłaby
    znaczna - ale wzrost o 25KM, szkoda zachodu o taką wartość ?
    Nie jest czasem tak jak było z podkręcaniem procesorów komputerowych? Czy
    miałem 2GHz czy 2,1GHz to tak naprawdę różnic wyczuć się nie dało...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: