  • 1. Data: 2009-04-29 21:35:30
    Temat: V-ROD ,NIGHT ROD
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    od dluższego czasu ogladam tego typu motorki , kilka razy nawet sobie
    posiedzialem i potrzymalem kierownice nawet:D

    noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji
    jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil
    czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do
    niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone
    plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim
    zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach ,
    poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)
    porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwicie a
    jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku
    , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-01 15:20:57
    Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    ZBYSZEK pisze:

> [...]
    > zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach ,
    > poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)

    Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy
    nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki
    kierowcy

    > porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwici. a
    > jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku
    > , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle

    Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na
    kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja
    wychylenie.

    ---
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

  • 3. Data: 2009-05-02 11:28:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na
    > kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja
    > wychylenie.

    W VRSCA (szczegolnie NR Special i pewnie jest to zwiazane z szerokim
    laczkiem) zdarza sie ze pochylenie w zakrecie + nierowny asfalt =
    przytarcie podnożkami. (szczegolnie kiedy ktos lubi mocno pochylac
    motocykl) Jesli chodzi o chlodnice to zaden kraweznik nie przeszkodza
    przy normalnej jezdzie, bo jesli ktos bedzie chcial z tego motocykla
    zrobic terenowke to napewno nie da rady :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2009-05-03 19:06:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr May pisze:

    > W VRSCA (szczegolnie NR Special)

    NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.

    --
    Kuczu

  • 5. Data: 2009-05-04 05:06:42
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.

    Wróć! "W VRSC (szczególnie NR Special)"

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl