-
1. Data: 2009-04-29 21:35:30
Temat: V-ROD ,NIGHT ROD
Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>
od dluższego czasu ogladam tego typu motorki , kilka razy nawet sobie
posiedzialem i potrzymalem kierownice nawet:D
noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji
jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil
czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do
niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone
plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim
zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach ,
poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)
porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwicie a
jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku
, V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle
pozdrawiam
-
2. Data: 2009-05-01 15:20:57
Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD
Od: Kuczu <p...@j...pl>
ZBYSZEK pisze:
> noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji
> jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil
> czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do
> niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone
> plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim
> zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach ,
> poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)
Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy
nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki
kierowcy
> porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwici. a
> jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku
> , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle
Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na
kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja
wychylenie.
---
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
3. Data: 2009-05-02 11:28:39
Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD
Od: Piotr May <p...@r...pl>
Kuczu pisze:
> Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na
> kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja
> wychylenie.
W VRSCA (szczegolnie NR Special i pewnie jest to zwiazane z szerokim
laczkiem) zdarza sie ze pochylenie w zakrecie + nierowny asfalt =
przytarcie podnożkami. (szczegolnie kiedy ktos lubi mocno pochylac
motocykl) Jesli chodzi o chlodnice to zaden kraweznik nie przeszkodza
przy normalnej jezdzie, bo jesli ktos bedzie chcial z tego motocykla
zrobic terenowke to napewno nie da rady :)
--
piomay
www.piomay.riders.pl
-
4. Data: 2009-05-03 19:06:36
Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Piotr May pisze:
> W VRSCA (szczegolnie NR Special)
NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
5. Data: 2009-05-04 05:06:42
Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD
Od: Piotr May <p...@r...pl>
Kuczu pisze:
> Piotr May pisze:
>
>> W VRSCA (szczegolnie NR Special)
>
> NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.
>
>
Wróć! "W VRSC (szczególnie NR Special)"
--
piomay
www.piomay.riders.pl