  • 1. Data: 2009-04-29 14:13:08
    Temat: Majowka nad Baltykiem? dzieje sie cos ciekawego?
    Od: kubek <k...@i...pl>

    Jako ze mieszkam na Slasku i mam nieodparta ochote zobaczenia wielkiej
    wody w ten weekend, morze ewentualnie inny akwen wodny najlepiej gdyby
    bylo polaczone to z dobra impreza.
    Macie jakies propozycje?
    Za wszelakie info z gory wielkie dzieki!!

    p.s.
    jesli temat wyswietli sie dwa razy to siorki cos sie mnie tu chrzani