-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
From: Kuczu <p...@j...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: V-ROD ,NIGHT ROD
Date: Fri, 01 May 2009 17:20:57 +0200
Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Lines: 25
Sender: q...@p...centertel.pl
Message-ID: <gtf40p$ejd$1@news.wp.pl>
References: <gtahq5$ev0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs97438.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.wp.pl 1241191259 14957 91.94.254.156 (1 May 2009 15:20:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 May 2009 15:20:59 +0000 (UTC)
X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
In-Reply-To: <gtahq5$ev0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596472
[ ukryj nagłówki ]ZBYSZEK pisze:
> noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji
> jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil
> czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do
> niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone
> plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim
> zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach ,
> poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)
Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy
nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki
kierowcy
> porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwici. a
> jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku
> , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle
Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na
kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja
wychylenie.
---
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=