  • 1. Data: 2011-07-23 18:45:51
    Temat: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Patrzę na aukcję startera meksykańskiego "Telcel":
    http://cgi.ebay.com/110641800016?

    Trochę drogo brzmi... W tej cenie na starterze jest
    tylko 50 pesos, czyli jakieś $4.50 na rozmowy i SMS...
    Czyli gostek zarabia ponad 20 dolarów za "usługę" :-)

    Można tam dokupić następujące pakiety internetowe:
    1 DAY $4.50 USD
    2 DAYS $7.00 USD
    7 DAYS $17.00 USD
    15 DAYS $22.00 USD
    30 DAYS $32.00 USD
    Właśnie zapytałem ile w tych pakietach jest danych...

    Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
    coś lepszego niż to?

  • 2. Data: 2011-07-24 14:24:31
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! " <b...@s...uk>

    W dniu 2011-07-23 20:45, Pszemol pisze:
> [...]
    > 30 DAYS $32.00 USD
    > Właśnie zapytałem ile w tych pakietach jest danych...
    >
    > Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić

    nie pomogę Ci, ale czy tak na prawdę potrzebujesz tego netu w Meksyku,
    zamiast rozejrzeć się za jakąś nadobną senoritą?

  • 3. Data: 2011-07-24 14:35:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! "" <b...@s...uk> wrote in message

    > nie pomogę Ci, ale czy tak na prawdę potrzebujesz tego netu
    > w Meksyku, zamiast rozejrzeć się za jakąś nadobną senoritą?

    Jedno drugiego przecież nie wyklucza :-)

  • 4. Data: 2011-07-25 09:02:39
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
    > coś lepszego niż to?

    Skoro z USA jedziesz słuzbowa na południe, popytaj na meksykanskich forach
    gsm. Usted sabe espanol?

  • 5. Data: 2011-07-25 10:02:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
    >coś lepszego niż to?

    Pszemolu, pomysl - czy to jest wlasciwa grupa do pytania sie o komorki
    w Meksyku ?
    Jeszcze rozumiem jakbys tylko polski znal z jezykow obcych.

    A wlasnie - zadzwon do supportu Apple i spytaj co polecaja .. po czym
    napisz co odpowiedzieli :-)

    Nie ma jakiegos foruma uzytownikow ojfona w usa ?

    J.

  • 6. Data: 2011-07-25 12:14:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pszemolu, pomysl - czy to jest wlasciwa grupa
    > do pytania sie o komorki w Meksyku ?

    Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

    > Jeszcze rozumiem jakbys tylko polski znal z jezykow obcych.

    A co to ma do rzeczy? Mało to Polaków jeździ na wakacje na Karaiby?
    Na nurkowania jeżdżą na Florydę, do Meksyku, na Kubę...

    > A wlasnie - zadzwon do supportu Apple i spytaj co polecaja .. po czym
    > napisz co odpowiedzieli :-)
    > Nie ma jakiegos foruma uzytownikow ojfona w usa ?

    A co ma support Apple do rzeczy? O co Ci chodzi?
    Kto powiedział że chce używać w Meksyku iPhone?
    Robisz chyba za dużo niezbyt uzasadnionych założeń...

  • 7. Data: 2011-07-25 12:57:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

    A widzisz pl. na początku nazwy grupy czy ślepia znów zarosły, jak przy czytaniu
    instrukcji?

  • 8. Data: 2011-07-25 13:48:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > A widzisz pl. na początku nazwy grupy czy ślepia znów zarosły,
    > jak przy czytaniu instrukcji?

    Widziałem, i pisałem przecież po polsku. O co Ci chodzi? :-))

    Gdy pytałem o kartę SIM do używania w Egipcie nie mieliście
    podobnych problemów. Co się teraz z Wami dzieje, panowie?

    Uważasz może, że nie wolno się tu pytać o komórki do Meksyku?
    Wyjaśnij o co Ci chodzi, Tomuś...

  • 9. Data: 2011-07-25 13:51:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "!sp" <s...@a...er> wrote in message news:j0jbg9$anr$1@news.onet.pl...

    > Skoro z USA jedziesz słuzbowa na południe,
    > popytaj na meksykanskich forach gsm. Usted sabe espanol?

    Bardzo mi pomogłeś... :P Zastanawiasz się może nad tym jaką
    wartość ma to co napisałeś przed wysłaniem śmieci na grupę?
    Nie umiem hiszpańskiego, więc na meksykańskie fora nie mam
    w planach pytać. Umiem po angielsku i po polsku, więc pytałem na
    polsko- i angielsko-języcznych forach. Masz z tym może jakiś problem?

  • 10. Data: 2011-07-25 15:25:40
    Od: "! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! " <b...@s...uk>

    W dniu 2011-07-25 15:48, Pszemol pisze:
> [...]
    > podobnych problemów. Co się teraz z Wami dzieje, panowie?
    >
    > Uważasz może, że nie wolno się tu pytać o komórki do Meksyku?

    wszystkie Tomki to ciotki