    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Date: Sat, 30 Oct 2010 00:24:16 +0200

    On Tue, 26 Oct 2010 16:39:45 +0200, Sylwester Łazar wrote:
> [...]
    _lutowanie_108.jpg

    >Styk straci wcześniej niż złącze?

    I to mozliwe.

    >Jeśli nawet zacznie się obkręcać, co jest bardzo małoprawdopodobne,

    To wlasnie zalezy od sytuacji :-)

    >Poza tym, ja jestem praktykiem i bazuję na FAKTACH, a nie opiniach.
    >Od kilku lat sukcesywnie odcinam złącza w samochodach i je zalutowuję.
    >Robię to przy każdej nadarzającej się okazji.

    Pewnie masz fiata albo Lade.

    Bo juz taka sierra .. wtyki, wtyki .. no na pewno miala, tylko gdzie.
    Skad mam wiedziec gdzie, skoro nigdy nie sprawialy klopotu :-)
    O, widzisz - wtyczka przy alternatorze, jaki to piekny wynalazek :-)

    >FAKTY są takie, że NIGDY nie było problemu z zalutowanymi złączami.

    A ja w scierce nigdy z niezalutowanymi.
    Problem mialem z alternatorem :-)

    J.