eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turbo › Re: Uzytkowanie auta z turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Date: Mon, 25 Oct 2010 23:26:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <ia4slb$b5i$1@news.onet.pl>
    References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
    <ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia49f5$g02$1@news.onet.pl>
    <ia4k9h$cci$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288041964 11442 89.76.168.83 (25 Oct 2010 21:26:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Oct 2010 21:26:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.14)
    Gecko/20101005 Thunderbird/3.0.9
    In-Reply-To: <ia4k9h$cci$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320544
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-10-25 21:05, Sylwester Łazar wrote:
    >> Silnik to cholernie złozony i przekombinowany układ mechaniczny. Tam
    > Bez przesady. Prostota bije po oczach.

    Ilość elementow trących o siebie i mogących uszkodzić silnik jest
    imponująca. A tu potrzebujesz dwa kabelki w miarę rozsądnie połączyć z
    innymi dwoma kabelkami. Myślisz że ludzkość nie da rady rozwiązać tego
    problemu współczesna technologią? Myslisz że kiedyś może wylądujemy na
    księżycu jak już bedziemy to potrafili?

    >> może się popsuć o wiele więcej. Dlaczego zakładasz że akurat kostka (i
    >> po co kostka) się popsuje?
    > Zapewne z doświadczenia.

    Ze złymi kostkami. Ogolnie w samochodzie znajdziesz połaczenia robione
    byle jak (np. kostki do świateł mijania w Seicento) jak i cholerne dobre
    (okolice silnika w większości samochodów, po 20 latach zero problemów ze
    stykiem, hermetyczność zachowana, działa).

    > Powinny być zalutowane WSZYSTKIE przewody w miejscach, gdzie teraz są
    > złączki.

    Powinny być *zaciśnięte* gazoszczelnie jesli już boisz się kostek.

    > W związku z powyższym - zgadzam się, że pompa elektryczna to dobre
    > rozwiązanie,
    > ale pod warunkiem, że bezstykowa i bezszczotkowa.

    Ten warunek mocno utrudnia implementację sterowania. O całe 100zł za
    falownik w hurcie ...

    Ogólnie można zauwazyć fobie przed elektryką w samochodach, szczególnie
    jak dotyka się świętości czyli elementów napędzanych dotychczas
    mechanicznie. A ja z ciekawością powitałbym rozrząd elektryczny. Ktoś
    takie robi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: