  • Data: 2010-10-25 23:26:02
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-25 21:05, Sylwester Łazar wrote:
    > Bez przesady. Prostota bije po oczach.

    Ilość elementow trących o siebie i mogących uszkodzić silnik jest
    imponująca. A tu potrzebujesz dwa kabelki w miarę rozsądnie połączyć z
    innymi dwoma kabelkami. Myślisz że ludzkość nie da rady rozwiązać tego
    problemu współczesna technologią? Myslisz że kiedyś może wylądujemy na
    księżycu jak już bedziemy to potrafili?

    > Zapewne z doświadczenia.

    Ze złymi kostkami. Ogolnie w samochodzie znajdziesz połaczenia robione
    byle jak (np. kostki do świateł mijania w Seicento) jak i cholerne dobre
    (okolice silnika w większości samochodów, po 20 latach zero problemów ze
    stykiem, hermetyczność zachowana, działa).

    > Powinny być zalutowane WSZYSTKIE przewody w miejscach, gdzie teraz są
    > złączki.

    Powinny być *zaciśnięte* gazoszczelnie jesli już boisz się kostek.

    > W związku z powyższym - zgadzam się, że pompa elektryczna to dobre
    > rozwiązanie,
    > ale pod warunkiem, że bezstykowa i bezszczotkowa.

    Ten warunek mocno utrudnia implementację sterowania. O całe 100zł za
    falownik w hurcie ...

    Ogólnie można zauwazyć fobie przed elektryką w samochodach, szczególnie
    jak dotyka się świętości czyli elementów napędzanych dotychczas
    mechanicznie. A ja z ciekawością powitałbym rozrząd elektryczny. Ktoś
    takie robi?