  • Data: 2010-10-26 16:17:22
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... cholerne dobre
    > (okolice silnika w większości samochodów, po 20 latach zero problemów ze
    > stykiem, hermetyczność zachowana, działa).
    > Powinny być *zaciśnięte* gazoszczelnie jesli już boisz się kostek.
    Kostek to ja się nie boje.
    Robię to samo co z wrogami :-)
    Odcinam i wyrzucam do śmieci, bo tam jesty ich miejsce, a nie w samochodzie.

    Mam pytanie o hermetyczność i gazoszczelność.
    Czy według kolegi, mam rozumieć, że przy wtyczkach hermetyczność oznacza
    oddzielenie objętości "chronionej" wokuł miejsca, gdzie dwie blachy się
    dotykają od atmosfery zewnętrznej?
    Jeśli tak, to mam drugie pytanie:
    Co się znajduje w objętości "chronionej":
    1) próżnia
    2) powietrze o wilgotności 40%
    3) powietrze o wilgotności 60%
    4) argon pod ciśnieniem

    Jeśli odpowiedź to 1) to zwracam honor
    jeśli dowolna z pozostałych proponuję zmianę definicji "hermetyczność"
    używanej przez kolegę na:
    "bryzgoszczelność"

    S.