  • Data: 2010-05-30 10:43:41
    Temat: Re: Uważam że chińskie przedłużacze są dobrej jakości
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niepotrzebnie sie chamstwem obnosisz.
    > Czuj sie ostrzezony - mozesz miec sto dobrych chinskich przedluzaczy,
    > a od 101-szego wpadna na pomysl oszczednosci.
    >
    > J.

    Gdzie widzisz moje chamstwo. Może w tym ze się nie zgadzam z innymi? Nie zgadzam
    się bo znam realia produkcji. Kupują tanie rzeczy a chcą jakości jak od
    Harrodsa. Żeby być trendy powinienem napisać że izolacja na tych przedłużaczach
    jest do dupy, bo się po dwóch latach przetarła w gwóźdź. I że generalnie
    wszystko co z Chin jest kiepskie. To po co oni to kupują? Chyba tylko po to żeby
    narzekać że kiepskie. Płacą 1/4 ceny i chcą żeby miało atest NASA i było
    dopuszczone do używania w kosmosie. Nie wpadną na pomysł oszczędzania. Wpadli na
    niego wcześniej. Bardziej oszczędzić się już nie da. Uważam ze jakość Chińskich
    rzeczy jest odpowiednia do ich ceny. Jak myślisz że Chińczycy nie produkują
    lepszych przedłużaczy to się mylisz. Tylko cenę by miały taką ze był by zaraz
    temat jacy ci Chińczycy niedobrzy bo zrobili przedłużacz za stówkę a nie za 25
    złotych. Oni robią to co zamawia u nich handlowiec z marketu. Chciał tani
    przedłużacz to mu zrobili. Przemysł zawsze robi to co u niego zamawia handel.