  • Data: 2010-05-30 21:39:08
    Temat: Re: Jako?ć przedłużaczy domowego uż ytku
    Od: "Aalf Niemam" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek <m...@p...com> napisał(a):

    > …
    >
    > Owszem, zawsze możesz trafić na produkt dla samobójców. Również
    całkiem
    > sporo chińszczyzny ma dobre parametry, nie zagłusza włączonego obok
    > radia, nie przegrzewa się, więc nie każdy ichni produkt jest szmelcem.
    > Maciek

    mam doczynienia zawodowo z wieloma zasilaczami P.R.C. i powiem tak
    jak chinczyk robi dla kogos kto sprzedaje pod swoją marka i chińczykowi
    zależy to nie sciemnia i robi coś co przypomina porządny sprzęt lub jest
    porządnym sprzętem /patrz iphone, ibm-lenovo, zasilacze dell/
    w kraju masz 3 grupy chinskich wyrobow
    /markowe - np dell iphone itp
    /podobne do markowych - jakies marki typu vg czy inne "tzw lepsze niż
    smietnik"
    / badziew który ma kosztować 5 zł
    w zyciu spotykasz wszystkie 3 grupy a u nas zawodowo sa montowane zasilacze
    grupy srodkowej / tak od 20 do 100 zł/ i na tysiące zamontowanych zasilaczy
    padło może z setka - zaden się nie zapalił zywym ogniem a były przypadki:
    - zasilacz parzył /wyłączał się termicznie/ miał z 70-80 stopni i pracował
    jak generator - nagrzanie, ostudzenie poniżej termika, nagrzanie itd
    - po włączeniu okazało się że chińczyk czyste zwarcie zrobił - tu przydają
    się ich kable 0,4 - huk, kabel flaczeje = miedź znikneła działając jak
    bezpiecznik i też nic się nie zapaliło
    - w czasie pracy uderzenie pioruna prosto w linie zasilaczy - wszystkie
    elegancko odparowały wewnątrz i też nic się nie zapaliło
    - zwarcia, przeciązenia wyjscia itp - kończyło się czasem rozłączeniem
    zasilacza i nic więcej
    - czasem nominalnie obciązony = grzejący się zasilacz po jakimś czasie
    tracił elektrolity /otwierały się eleganko/ i też zabezpieczenia zadziałały

    kupiliśmy partię najtańszych - wszystkie padły po max 2 miesiącach
    w żadnym przypadku nie stopiła się obudowa /pomimo temperatury "falującej"
    nalepki znamionowe/, nie zapalił się żaden żywym ogniem

    kwestia jak kupisz
    swietlowki chinskie do ogrodu kupilem to swiatlo mialy takie ze nie szlo na
    nie patrzec i na szczescie wszystkie padly w miesiac, kupilem potem
    osrama /w hurtowni nie markecie/ i mam do dzis /juz z 5 lat/

    ale od tematu przedluzaczy odeszlismy az milo - niemalze podrecznikowo