  • Data: 2011-12-20 13:02:34
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-20 12:02, TM pisze:
    > Użytkownik "!sp"<s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie byłem "bohaterem" tego programu, mało tego, tylko raz zostałem
    > ukarany mandatem w przeciągu 40 lat (około 600 000 km), ale zastanawiam się
    > czemu on ma służyć? Może warto zamiast tego pokazać jak policjanci są
    > sprawni i w innych sytuacjach na drodze, np. w pomocy dla kierowców, jak
    > reagują na głupie oznakowanie dróg, niebezpieczny stan nawierzchni,
    > rozładowanie korków. To, że często lubią "polować" w miejscach, gdzie
    > zapomniano zmienić oznakowanie po remontach (zamiast sygnalizować
> [...]

    W normalnym kraju gdy policja chce nagrywać obywateli to musi dostać
    pozwolenie sądu. No i te dane nie są publicznie dostępne. Tu co prawda
    policja nie nagrywa ale robi to jakaś prywatna firma, partyzanckimi
    metodami.

    Warto tu dodać, że ekipa tvn nie nagrywa tylko pracy policji i
    przypadkowych ludzi, ale także ich dokumenty (dowód, pj, ubezpieczenie).
    Co prawda te papiery są potem rozmazywane ale dane dostają się w ręce
    osób, które nie powinny mieć do tego dostępu.

    Dodatkowo fajnie ten wątek pokazujący mentalność tzw. polaczków. Czyli
    osób, którzy czują się szczególnie dobrze gdy komuś dzieje się źle.
    Frajda z tego, że kogoś ktoś ośmieszył jest bezcenna. Ale to akurat nic
    nowego.

    A.