  • 1. Data: 2009-12-22 18:57:42
    Temat: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    !! Ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

    Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
    przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx.
    Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w zabudowie, a
    para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble.
    W zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
    szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
    są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
    żadnej poprawy.

    W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
    są to naprawy bez wymiany część.

    NIE RÓBCIE TEGO BŁĘDU CO JA ZROBIŁEM.

  • 2. Data: 2009-12-22 19:22:47
    Temat: Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hgr4r7$ekc$1@inews.gazeta.pl,
    Jar <j...@g...pl> nabazgrał:
    (ciap)

    > NIE RÓBCIE TEGO BŁĘDU CO JA ZROBIŁEM.

    Pamiętajcie o konfiguracji czytnika!

    Włodek :-)

  • 3. Data: 2009-12-23 00:06:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2009-12-22 20:22, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Pamiętajcie o konfiguracji czytnika!
    >
    > Włodek :-)

    Co się przyczepiasz. Ustaw sobie po prostu domyślny ISO8859-2 (w
    przypadku braku zadeklarowanego kodowania) i po kłopocie. Ja tamtego
    posta widzę dobrze.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-12-23 08:29:42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 23 Dec 2009 01:06:43 +0100,
    Adam Dybkowski <a...@4...pl> screamed:

    > Co się przyczepiasz. Ustaw sobie po prostu domyślny ISO8859-2 (w
    > przypadku braku zadeklarowanego kodowania) i po kłopocie. Ja tamtego
    > posta widzę dobrze.

    A u mnie jest XXI wiek i mam ustawiony domyślnie UTF-8.
    I widzę źle. Już wiesz dlaczego deklaracja MIME jest potrzebna?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 09:28:56 user up 12295 days, 21:23, 1 user, load average: 0.30, 0.81, 0.27 ]

    Portable: Survives system reboot.

  • 5. Data: 2009-12-24 14:52:45
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Od ponad 10 lat mam ESL 499. Poza rozerwaniem się sitka w filtrze działa bez
    awarii.
    PP

  • 6. Data: 2009-12-28 20:23:43
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    > Od ponad 10 lat mam ESL 499. Poza rozerwaniem się sitka w filtrze działa
    > bez
    > awarii.

    Na wstępie wyraźnie zaznaczyłem, że problem dotyczy ESL66xxx oraz ESI66xxx,
    gdzie xxx to różne cyferki określające dokładniej model.