  • 11. Data: 2011-05-21 10:03:09
    Temat: Re: Uwaga na złodziejskie PLAY
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 21 May 2011 11:48:11 +0200, Q napisał(a):

    > Nie jest, np. pierwsza faktura.
    > Plus moze i byl drozszy (no dobra - byl :),
    > ale tam wszystko bylo jasne / logiczne i jedyne czego moglem sie czepiac
    > to ta nieslusznie naliczana oplata (5zl?) za oplacenie faktur po terminie
    > (zrezygnowali z tego chyba po paru latach "naciskow").

    Zrezygnowali???? Dobre...
    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/641722e186f77f14?hl=pl
    http://mobility.com.pl/komentarz-polkomtelu-do-komun
    ikatu-prasowego-uokik.html
    http://republika.pl/liwiusz/polkomtel/knr_wyrok.html
    itp...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 12. Data: 2011-05-21 11:27:27
    Temat: Re: Uwaga na z?odziejskie PLAY
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Dylon" <d...@u...pl> napisał:

    > No proszę Cię... Nie jestem kretynem który zamawia nie wiadomo co i
    > naciska w telefonie co popadnie :)

    Dzieci mają dostęp do telefonu? Mogły wysłać smsa i otrzymałeś potwierdzenie
    zwrotne.
    Poza tym, nie trzeba być kretynem, żeby ktoś bez Twojej wiedzy coś wysłał.

    > Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

    Ja mam sporo znajomych w Play, a sam mam 6 numerów w firmie i nie zdażyło się
    nigdy nic podobnego. A jeśli sprawy są "identyczne" ... cóż ... dzieci widocznie
    identycznie wysyłają smsy premium pod nieobecność właściciela numeru.

  • 13. Data: 2011-05-21 14:52:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dylon" <d...@u...pl> napisał w wiadomości

    > p.s. Poradźcie mi jeszcze proszę, czy iść do rzecznika praw konsumenta
    > czy też od razu wytoczyć im sprawę o kradzież?

    Jeżeli już, to o oszustwo. Tylko będzie problem dowodowy, bo P4 będzie się
    upierało, ze oni to mają w logach. Chyba najlepszą radą jest skarga do UKE.
    Z tym, że na Twoim miejscu najpierw bym ustali, o co chodzi. Wg google, to
    z tego numeru przychodzą informacje o stanie Twojego konta, które zamawiasz
    wysyłając raz SMS na ten numer, a one przychodzą raz w miesiącu i kosztują
    6,15 zł/szt.

  • 14. Data: 2011-05-21 15:59:33
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-05-21 16:52, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > google, to z tego numeru przychodzą informacje o stanie Twojego konta,
    > które zamawiasz wysyłając raz SMS na ten numer, a one przychodzą raz w

    chyba zrezygnuję z Play i przeproszę się z Gaduair

  • 15. Data: 2011-05-21 18:44:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > chyba zrezygnuję z Play i przeproszę się z Gaduair

    Nie sądzę, by P4 z tego powodu poniosło jakąś niepowetowaną stratę. Skoro
    masz z nimi wojować, to chyba lepiej.

  • 16. Data: 2011-05-22 06:09:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 16:52, Robert Tomasik pisze:
    > Chyba najlepszą radą jest skarga do UKE.

    W zeszłym roku bodajże już ktoś opisywał na grupie podobny problem z
    smsami w Play, łącznie z kontaktem z UKE, operator pozostał jednak
    nieugięty.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-05-22 06:10:36
    Temat: Re: Uwaga na z3odziejskie PLAY
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 10:43, amir pisze:

    > to moze przypomnij zamiast jak zwykle glupio odpisywac i zasmiecac grupe

    Pierwszy wątek po szukaniu wg słow Play sms UKE

    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /browse_thread/thread/1e0dfe970260c45b/8de97b3f8cbdc
    0d3?hl=pl&q=play+sms+UKE&lnk=ol&

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-05-22 07:29:46
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-05-21 20:44, Robert Tomasik pisze:

    > Nie sądzę, by P4 z tego powodu poniosło jakąś niepowetowaną stratę.
    > Skoro masz z nimi wojować, to chyba lepiej.

    nie zależy mi aż tak, może nawet mniej mnie zależy na P4 niż im na mnie,
    poza tym jak wojować, po kiego wuja? Na razie korzystam z obu operatorów..

  • 19. Data: 2011-05-22 11:03:05
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Liwiusz wrote:

    > W zeszłym roku bodajże już ktoś opisywał na grupie podobny
    > problem z smsami w Play, łącznie z kontaktem z UKE, operator
    > pozostał jednak nieugięty.

    W _tym_ wypadku o którym pisze założyciel wątku w mojej ocenie
    jest niezerowe (nawet bym napisał że spore) prawdopobieństwo
    że albo skorzystał z usługi której działania wcześniej nie
    zrozumiał
    albo z jakiejś usługi skorzystał ktoś, kto miał dostęp do
    telefonu..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 20. Data: 2011-05-22 11:10:18
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Chyba najlepszym zabezpieczeniem na takie "pułapki" jest nie
    podpisywanie żadnych cyrografów. :-)
    Tylko tyle i aż tyle...
    Bo jak się na opa obrazimy to nam potem darmowa słuchawka bokiem wyjść może.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl