  • 21. Data: 2011-05-22 11:56:01
    Temat: Re: Uwaga na złodziejskie PLAY
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 13:10:18 +0200, BAREK wrote:
    >Chyba najlepszym zabezpieczeniem na takie "pułapki" jest nie
    >podpisywanie żadnych cyrografów. :-)
    >Tylko tyle i aż tyle...
    >Bo jak się na opa obrazimy to nam potem darmowa słuchawka bokiem wyjść może.

    Albo odwrotnie. Z cyrografem masz "place i wymagam, a jak sie obraze
    to przestane placic, ale wymagac bede dalej", a w prepaidzie "nie mamy
    pana kasy na koncie i co pan nam zrobi" :-P

    J.

  • 22. Data: 2011-05-22 11:56:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zrezygnowali???? Dobre...
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/641722e186f77f14?hl=pl
    > http://mobility.com.pl/komentarz-polkomtelu-do-komun
    ikatu-prasowego-uokik.html
    > http://republika.pl/liwiusz/polkomtel/knr_wyrok.html
    > itp...

    Dzieki za info - mylilem sie - wyrok byl na korzysc plusa,
    ale jednak zrezygnowali z tej oplaty / "uslugi":

    "Decyzja UOKiK potwierdziła jedynie istniejące już status quo i polegała na
    zaakceptowaniu planów Polkomtel S.A. związanych z zaprzestaniem usługi
    Monitorowanie Stanu Rozliczeń, w tym terminu 1 stycznia 2006 r., oraz
    harmonogramu prac związanego z zaprzestaniem jej świadczenia."

    Chyba, ze znowu o czyms nie wiem? :)

  • 23. Data: 2011-05-22 15:23:46
    Temat: Re: Uwaga na z?odziejskie PLAY
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć J.F. !

    W sobotę, 21 maja 2011, o godz. 10:28:27, napisałeś na temat: "Uwaga na
    z?odziejskie PLAY"
    J.F. j...@p...onet.pl, news:hdtet69jpvqlibj27s8jcnp47s32dtatj7@4ax.com

    > A ja widze http://sms.wp.pl/
    > Kazda gra wymaga oplaty przez 7555.

    > Teraz tylko pytanie co im sie pomylilo.

    Taki przypadek z tymi grami był opisywany w TV.
    Facet reklamował i nic to nie dawało.

    W salonie (Play na 90%) jego telefon z wyciągniętą kartą SIM i baterią
    został zamknięty w sejfie.
    Opłata za wysłane SMSy (chyba za kody do gry w Necie On-line) była nadal
    pobierana.
    Ponowna reklamacja i oświadczenie pracownika salonu nic nie pomogły.
    Nie wiem jak się to skończyło ale facet nie odpuszczał.

    --
    Hej!

    - Wszystkie grzyby są jadalne ale niektóre tylko jeden raz -

  • 24. Data: 2011-05-22 15:39:13
    Od: osiek <o...@g...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > to przestane placic, ale wymagac bede dalej", a w prepaidzie "nie mamy
    > pana kasy na koncie i co pan nam zrobi" :-P

    mozna podpisac umowe bez cyrografu :)

  • 25. Data: 2011-05-22 20:10:16
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 13:03:05 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > W _tym_ wypadku o którym pisze założyciel wątku w mojej ocenie jest
    > niezerowe (nawet bym napisał że spore) prawdopobieństwo że albo
    > skorzystał z usługi której działania wcześniej nie zrozumiał
    > albo z jakiejś usługi skorzystał ktoś, kto miał dostęp do telefonu..

    A jednak się mylisz. Nie korzystam z takich usług (nawet po pijaku), a w
    moim telefonie jest zbyt wiele ważnych danych aby go nawet na chwilę
    dostał w ręce ktoś inny.

    Przyszła mi tez do głowy inna teoria. Możliwe, że właściciel numeru
    75550, znalazł dziurę w systemie play i ją wykorzystuje wysyłając smsy z
    modyfikacją kierunku.

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 26. Data: 2011-05-22 21:16:56
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    Dylon <d...@u...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście nikt nie raczył przeczytać chhyba mojego zgłoszenia gdzie
    > wyraźnie pisałem że ja te smsy otrzymałem oraz że mogę z telefonem
    > podejść do salonu play pokazać obsłudze raport z OTRZYMANIA.
    >
    > Tak więc przestrzegam przed tymi złodziejami. Na nieszczęście mam
    jeszcze
    > umowę, ale choćbym miał płacić więcej u innego operatora, to u nich
    nie
    > zostanę.
    >

    > p.s. Poradźcie mi jeszcze proszę, czy iść do rzecznika praw konsumenta
    > czy też od razu wytoczyć im sprawę o kradzież?

    Witaj Dylon !

    To ja jako pierwszy napisałem na grupie i kilku forach (21 Lip 2010), że
    zostałem oszukany na 6,1zl - ale nie o kase chodzi ale o zasade, raz
    oszukali, mogą zrobić to kolejny raz.
    Oczywiście moich reklamacji nie uznali, pisałem kilka odwołań, w koncu
    przestali odpowiadać....
    Ciekaw jestem miny wszystkich niedowiarków z 21 listopada 2010, którzy nie
    mogli uwierzyć w to co wówczas pisałem... przecież to musiałem być ja,
    niemożliwe, pewnie wirus, bt, dziecko, sąsiad, kolega z pracy ehehhee
    a jednak ! nie jestem sam...

    Pozdrawiam i uprzedzam - nie wygrasz... oni gown* sprawdzą, to nie jest w ich
    interesie a szkoda, jakiś pajac ma system i trzepie $$$

  • 27. Data: 2011-05-23 06:31:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 21:16:56 +0000 (UTC), wrote:

> [...]
    >mogli uwierzyć w to co wówczas pisałem... przecież to musiałem być ja,
    >niemożliwe, pewnie wirus, bt, dziecko, sąsiad, kolega z pracy ehehhee

    Wiesz, wszystko zdarzyc sie moze, ale zeby rzucac kalumnie trzeba
    wykluczyc inne mozliwosci. Tymczasem dziecko jest w ogolnosci bardziej
    prawdopodobne, moze przypadkowe nacisniecia klawiszy w kieszeni
    (zdarzalo sie), moze nieprzeczytanie jakiegos regulaminu, a i wirusa
    wykluczyc nie mozna. A moze ktoras z gier w telefonie - teraz taka
    moda ze sa tylko wersje demo.

    >Pozdrawiam i uprzedzam - nie wygrasz... oni gown* sprawdzą, to nie jest w ich
    >interesie a szkoda, jakiś pajac ma system i trzepie $$$

    Dlatego nalezy napisac do UKE. Moze nawet nie domagac sie interwencji,
    tylko tak informacyjnie - zbierze im sie wieksza ilosc takich
    informacji to znaczy ze cos jest nie tak.

    J.

  • 28. Data: 2011-05-23 12:19:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-05-23 08:31, J.F. pisze:
> [...]
    > (zdarzalo sie), moze nieprzeczytanie jakiegos regulaminu, a i wirusa
    > wykluczyc nie mozna. A moze ktoras z gier w telefonie - teraz taka

    W tym przypadku nie wydaje mi się. Natomiast wydaje mi się, że P4
    przeliczył się ze swoją ofertą i teraz szuka pieniędzy. Cała masa ludzi
    nie zauważy ubytku 6,10zł tym bardziej, jeśli to jest abonament.

    > Dlatego nalezy napisac do UKE. Moze nawet nie domagac sie interwencji,
    > tylko tak informacyjnie - zbierze im sie wieksza ilosc takich
    > informacji to znaczy ze cos jest nie tak.

    I tu popieram w całej rozciągłości. W kupie siła;)

  • 29. Data: 2011-05-23 12:21:25
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 23:16, p...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > mogli uwierzyć w to co wówczas pisałem... przecież to musiałem być ja,
    > niemożliwe, pewnie wirus, bt, dziecko, sąsiad, kolega z pracy ehehhee

    A wiesz z czego to się bierze? Bo te niedowiarki mają abonament i boją
    się, że im może się coś podobnego zdarzyć. Sami się pocieszają;)

    > Pozdrawiam i uprzedzam - nie wygrasz... oni gown* sprawdzą, to nie jest w ich
    > interesie a szkoda, jakiś pajac ma system i trzepie $$$

    Ale to wiedzą tylko Ci, którzy zostali oszukani, reszta się "broni"
    przed przyjęciem faktów...

  • 30. Data: 2011-05-23 12:41:19
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Dylon wrote:

    > A jednak się mylisz. Nie korzystam z takich usług (nawet po
    > pijaku), a w moim telefonie jest zbyt wiele ważnych danych aby
    > go nawet na chwilę dostał w ręce ktoś inny.

    Uznaje tą odpowiedź za prawdopdobną. Co prawda nie mam
    danych aż tak istotnych, ale nawyki dot. bezpieczeństwa mam
    identyczne.

    > Przyszła mi tez do głowy inna teoria. Możliwe, że właściciel
    > numeru 75550, znalazł dziurę w systemie play i ją wykorzystuje
    > wysyłając smsy z modyfikacją kierunku.

    W to jestem skłonny uwierzyć Po migracji do P4 (odpukać)
    praktycznie prawie wcale (3 szt w okresie paru miesięcy) nie
    dostaje spamu SMSowego, a billingi zgadzają się idealnie..

    Albert Einstein (1879-1955)