  • 1. Data: 2011-05-20 12:46:31
    Temat: GG Mobilne
    Od: RadioX <r...@g...com>

    Witam.
    Jak to jest z gadu gadu na komórce?
    Sciagnałe kiedyś darmowe przez 14 dni gg orange potem oczywiście trial
    się skończył. Doładowałem jakiś czas potem konto i dostałem dostęp do
    netu normalny. GGOrange nie chciało zadziałać. Zainstalowałem jakąś
    inną wersję i działało ze trzy miesiące. Teraz mam info, że trzeba
    dokupić.
    To jak to jest. Czy pomimo dostępu do internetu i tak należy płacić za
    korzystanie z GG? Jeśli ja mam złą wersję podajcie linka. Korzystam z
    Orange Free na kartę i Nokii C3
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2011-05-20 13:17:06
    Temat: Re: GG Mobilne
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "RadioX" <r...@g...com> napisał:

    > Jeśli ja mam złą wersję podajcie linka. Korzystam z
    > Orange Free na kartę i Nokii C3

    Wszystkie dedykowane przez opów wersje gg są złe, bo są płatne. Ja korzystam z
    inspiro. Korzystanie oczywiście za darmo, płaci się jedynie za transfer danych.
    www.inspiro.pl

  • 3. Data: 2011-05-20 13:27:24
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    www.palringo.com

  • 4. Data: 2011-05-20 14:24:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie dedykowane przez opów wersje gg są złe, bo są płatne.
    > Ja korzystam z inspiro. Korzystanie oczywiście za darmo, płaci
    > się jedynie za transfer danych.

    Za to u operatora mozna trafic na oferte laczona - program z
    bezplatnym transferem danych.

    A swoja droga to mnie troche dziwi ze samo GG nie rozprowadza
    bezplatnej wersji na komorki .. przyszedl czas zarabiania na
    wymagajacych klientach? czy na komorkach nei wypada zarabiac na
    reklamach ?

    J.

  • 5. Data: 2011-05-20 15:01:11
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Za to u operatora mozna trafic na oferte laczona - program z bezplatnym
    > transferem danych.

    W dobie tanich pakietów internetowych, a także darmowych pakietów dołączanych do
    abonamentu, niemądrym wydaje się korzystanie z płatnej aplikacji.

  • 6. Data: 2011-05-20 16:02:40
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    J.F. (j...@p...onet.pl)
    in news:ir5tj7$lja$1@news.onet.pl

> [...]
    > bezplatnej wersji na komorki .. przyszedl czas zarabiania na
    > wymagajacych klientach? czy na komorkach nei wypada zarabiac na

    Dla Androida wypuścili bezpłatny, chyba niedawno. No i dla abonentów
    GaduAIR...

    MSz

  • 7. Data: 2011-05-20 16:08:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 May 2011 18:02:40 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

    > Dla Androida wypuścili bezpłatny, chyba niedawno. No i dla abonentów
    > GaduAIR...

    Wyznawcy kościoła czarnego golfa też dostali za darmo. Ciekawe, czy
    cokolwiek widać spod reklam...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2011-05-20 18:36:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-20 18:08, Waldek Godel pisze:

    > Wyznawcy kościoła czarnego golfa też dostali za darmo. Ciekawe, czy
    > cokolwiek widać spod reklam...

    Jak zwykle wypowiadasz sie na temat, o ktorym nie masz pojecia. W calym
    GG na iphone nie ma ani jednej reklamy.

  • 9. Data: 2011-05-20 19:35:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 18:02:40 +0200, Marcin Szumilas wrote:
    >J.F. (j...@p...onet.pl)
    >
    >Dla Androida wypuścili bezpłatny, chyba niedawno. No i dla abonentów
    >GaduAIR...

    Ja nie wiem .. ale czy to cos innego niz to:
    http://mobile.gadu-gadu.pl/m/get

    Bo tu pierwszy tydzien za darmo.

    J.

  • 10. Data: 2011-05-20 19:37:21
    Od: DCR <d...@g...pl>

    W dniu 2011-05-20 17:01, Tomek pisze:

    > W dobie tanich pakietów internetowych, a także darmowych pakietów
    > dołączanych do abonamentu, niemądrym wydaje się korzystanie z płatnej
    > aplikacji.

    Jedna rzecz mnie zastanawia.
    Dlaczego w takim razie były dwie wersje GG. Jedna GG Orange, a druga GG
    niezależna.
    Jedną już nie działała po okresie próbnym rzeczywiście, a druga
    działała. Każdy plik miał inny rozmiar. I wydawało mi się, że ta druga
    jest niezależna od operatora.
    Kurdę Orange zamotał mnie, ponieważ miesiąc temu doładowałem za 10zł i
    zamiast 4 dni na wychodzące miałem miesiąc.
    Wiem, że promocje i "tajemnicze kody" były, ale chcę sobie to poukładać.
    Być może ta wersja niby nie zależna i tak miała wkodowane rozróżnianie
    operatora.
    Wkurza mnie to bo równie dobrze inne aplikacje mogą więcej wiedzieć o
    mnie niż ja chcę ujawnić.
    I tak jest.
    4 zł netto to grosze.
    Chodzi o zasady.