  • 1. Data: 2011-05-20 15:31:07
    Temat: GG mobilne
    Od: RadioX <r...@g...com>

    Witam.
    Jak to jest z GG.
    Zainstalowałem sobie GG Orange i działało zgodnie z założeniem bez
    opłat 14 dni. Po miesiącu od uruchomienia doładowałem konto i
    uzyskałem połączenie z całym internetem. Okazało się, że to GG co mam
    nadal chce zasilenia opłatą. Zainstalowałem inną wersję i poszło bez
    opłat. Od dzisiaj mam informację, że trzeba zapłacić (1,2,9 zł). Net
    mi cały czas działa.
    Czy jest tak, że GG zawsze wymaga opłaty w komórkach?
    Posiadam: Nokia C3, GG 4.7.3, Orange Free na kartę.
    Z góry dzięki.