  • Data: 2013-06-20 14:14:52
    Temat: Re: Uwaga na podrabiany akumulator samochodowy!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek napisał(a) :
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
    > Nie nie pomyliłem się.. wiesz ja bardzo lubię temat akumulatorowy. Sam
    > sprawd? kiedy?.. zobaczysz. A co ciekawe. W pracy mam również akumulatory
    > NI-CD produkcji jeszcze centra z roku 2001. Pracujš one jako bufory do
    > podtrzymania zasilania UPS. sš to KPL-100p. Tu test wychodzi pięknie... i
    > nie ma dwóch zdań. Producent podaje 100Ah dla C/5 i tak jest! co do joty.
    > Przy C10 mamy już prawie 120Ah. Akumulatory sš rewejacyjne no ale.. jako
    > rozruchowe to one się nie nadaja... ooo i jeszcze mam rozyjskie 65Ah z roku
> [...]

    I to mocno.
    Po 10 latach sprawdziłem pojemność pakietu aku Ni-Cd firmy Yaesu, bo
    dziwiłem się, że długo pracują :-) W radiotelefonie. Nominalnie
    650mAh, pomiar... 650mAh, przy rozładowywaniu prawie 1/10C. Teraz,
    po kolejnych 5 latach zauważalny spadek pojemności. Nie chce mi się
    znowu mierzyć.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF