eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzony rozrząd › Re: Uszkodzony rozrząd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 03 May 2011 13:13:50 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uszkodzony rozrząd
    References: <4dbf0d77$1@news.home.net.pl>
    <4dbfcab3$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4dbfcab3$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <4dbfe36d$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.24.82
    X-Trace: 1304421229 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.23.24.82:16090
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365724
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-03 11:28, glang pisze:
    >> w silniku 2,0 FSI (grudzień 2007, rejestracja 2008, przebieg 100tys)
    >> pękł pasek rozrządu. Auto od początku serwisowane w ASO, wg instrukcji
    >> wymiana po 180tys km. (o wymianie ze starości uwag brak).
    >> Producent pewnie będzie chciał się wymiksować od odpowiedzialności za
    >> szkody, ale może znacie jakiś podobny przypadek, gdy mu się to nie udało?
    >
    > patrząc na inne odpowiedzi napiszę tylko że jak dobrze to rozegrasz to
    > może uda się w ramach "dobrej woli VW"?
    > nie będzie za free ale znam przypadki 50 % rabatu

    Jak ASO daje na coś 50% zniżki, to jeszcze niekoniecznie jest to
    atrakcyjna cena. Zwłaszcza jeżeli chodzi o obsługę inną niż typowe
    wymiany eksploatacyjne.

    Trzeba się zorientować co się stało w silniku, bo zerwanie paska
    rozrządu zazwyczaj wymaga tylko wymiany zaworów z prowadnicami.
    Dalsze uszkodzenia (popychacze, wałki, głowica, tłoki, cylindry) to już
    byłyby duży pech.

    A komplet 16 zaworów z prowadnicami powinien kosztować około 800zł.
    Wymiana tych zaworów z planowaniem i sprawdzeniem głowicy 100-200zł.

    Do tego dojdzie uszczelka pod głowicą, wymiana samego paska, rozebranie
    i złożenie wszystkiego.
    W każdym razie cena 2000zł za całość naprawy to nie będzie nawet
    specjalna atrakcja.

    A jak mu w ASO rzucą cenę pięciocyfrową, to nawet 50% niewiele pomoże.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: