  • Data: 2011-05-03 14:00:44
    Temat: Re: Uszkodzony rozrząd
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tamtym roku wymieniałem cały silnik po awarii rozrządu.
    Wyszło w sumie taniej niż wymiana 16 zaworów.
    Zadecydował koszt robicizny.

    Tylko u mnie silnik miał spory przebieg i nie był w zbyt znakomitej
    kondycji więc tak w ogóle myślałem o jego ew. wymianie.

    Co ciekawe: warsztat nie podjął się kupna używanego silnika
    ze względu na zbyt wielkie ryzyko. Woleli (-by) wymieniać zawory.

    Dlatego sam musiałem go zakupić.
    Ten który wybrałem został oceniony bardzo dobrze.
    Czyli reasumując: udało się. ;)

    Tyle że łączny koszt takiej wymiany i tak jest ~zabójczy.

    --
    CB